  • 1. Data: 2005-05-17 16:35:12
    Temat: Czy administrator nie robi użytkowników w konia??
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Jestemm użytkownikiem sieci osiedlowej. Wszystko jak dotąd było bez
    problemu. Net chodził jak trzeba więc spoko. Tylko od około 7 dni są
    znaczne przerwy w działaniu, nie działa inernet. Z innymi użytkownikami
    doszliśmy do wniosku, że może da się to jakoś nam zwrócić.
    Przeczytaliśmy umowy i regulamin. Lecz jest on napisany w 96% na kożyść
    admina. Dlatego mam pytanie czy te dokumenty są zgodne z prawem? Żródła
    dokumentów można znaleźć po adresami:
    www.dakomp.za.pl/umowa
    http://republika.pl/siec - regulamin

    Z góry dziękuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-05-17 17:12:15
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lecz jest on napisany w 96% na kożyść admina. Dlatego mam pytanie czy te
    > dokumenty są zgodne z prawem?

    podpisales... to klops zawsze moze ci sie nie podobac i zrezygnujesz z
    usługi

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-05-17 18:00:23
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):
    > Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > podpisales... to klops zawsze moze ci sie nie podobac i zrezygnujesz z
    > usługi

    NIe do końca. Mi chodzi tylko o wyłącznie opinie czy to jest zgodne z
    prawem. Bo jakby tak było jak piszesz to neto mogłoby nie być 16 godzin
    na dzień i też nie mógłbym mu nic zrobić.

  • 4. Data: 2005-05-17 18:07:51
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Grandalf wrote:

    > NIe do końca. Mi chodzi tylko o wyłącznie opinie czy to jest zgodne z
    > prawem. Bo jakby tak było jak piszesz to neto mogłoby nie być 16
    > godzin na dzień i też nie mógłbym mu nic zrobić.

    No a jak jest w umowie?
    Jezeli tak jest a Ty to PODPISALES, to co chcesz mu robic?????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-05-17 18:09:14
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    SDD napisał(a):

    > No a jak jest w umowie?
    > Jezeli tak jest a Ty to PODPISALES, to co chcesz mu robic?????

    No właśnie tak jest w umowie. A czy nie każda umowa powinna się opierać
    na prawie?? Wiem, że polskie prawo jest chore, ale tak mocno chyba nie.

  • 6. Data: 2005-05-17 18:23:09
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > No właśnie tak jest w umowie. A czy nie każda umowa powinna się opierać na
    > prawie?? Wiem, że polskie prawo jest chore, ale tak mocno chyba nie.

    sądzisz ze nie moge podpisać umowy na świadczenie usługi i określić ze
    usługa może nie dizałać np 16 godzin na dobe?

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 7. Data: 2005-05-17 19:20:33
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):
    > Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sądzisz ze nie moge podpisać umowy na świadczenie usługi i określić ze
    > usługa może nie dizałać np 16 godzin na dobe?

    Czy wy naprawde nie wiecie o co mi chodzi? Oczywiście że możesz taką
    umowe podpisać. Chce tylko dostać odpowiedź czy treść tych papierów jest
    zgodna z /polskim prawem/. Tak czy nie, a jeśli nie to co.

  • 8. Data: 2005-05-17 21:15:09
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Grandalf wrote:

    > Czy wy naprawde nie wiecie o co mi chodzi? Oczywiście że możesz taką
    > umowe podpisać. Chce tylko dostać odpowiedź czy treść tych papierów jest
    > zgodna z /polskim prawem/. Tak czy nie, a jeśli nie to co.
    Tak, jest zgodna.
    Strony się umawiają na xx zł za określoną czynność.
    Masz wolność umów - nie byłeś zmuszony, anie nie byłeś w błędzie -
    widziałeś umowe wcześniej?

    MZ

  • 9. Data: 2005-05-18 06:47:47
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Grandalf wrote:
    > Mi chodzi tylko o wyłącznie opinie czy to jest zgodne z
    > prawem. Bo jakby tak było jak piszesz to neto mogłoby nie być 16 godzin
    > na dzień i też nie mógłbym mu nic zrobić.

    Przejrzyj kc pod kątem niedozwolonych zapisów umownych.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>