    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy Szyszko popelnia jakies przestepstwo?
    Date: Thu, 22 Feb 2007 00:10:52 +0100

    A jezeli tak, to jakie i czy mozna to zglosic do prokuratury? Chodzi mi o
    Rospude, zeby byla jasnosc... Po dzisiejszych betonowych wypowiedziach tego
    cent'lmana po prostu sie we mnie zagotowalo...

    Moje pomysly:
    - dzialanie na szkode panstwa/interesu publicznego,
    - swiadome narazenie budzetu na kary z UE,
    - lamanie ustawy o ochronie srodowiska,
    -... ?

    Generalnie najbardziej mi sie nie podobalo, jak zaczal mowic o "ewentualnych
    tajnych interesach, ktore moga byc prawdziwa motywacja tych z Greenpeace"...
    Tak jakby nie bylo oczywiste, ze za budowa tej obwodnicy wlasnie tam stoja
    bardzo wymierne interesy - albo kwestia odrezerwacenia ziemi, ktora pozniej
    mozna rozdysponowac, albo odkryli tam rope (lol), albo nie wiem jeszcze
    co... Ale ktos ma na tym bardzo duzo do zyskania. Pytanie tylko - kto i
    jak...

    A zachowanie Szyszki nie pozostawia wielu pytan. Moze poza tym - czy i z
    jakiego paragrafu powinien odpowiedziec... Ot.

    Ciekawa jest natomiast dla mnie sprawa tego kardiologa - tak bardzo widac,
    ze to zaslona dymna, majaca ukryc sprawe Rospudy ;-)) (S.T.D.).

    W kazdym razie zapraszam do dyskusji :-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej