  • 1. Data: 2004-04-28 21:07:00
    Temat: Czy 25tys Euro mozna przewiezc przez granice HELP
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    chodzi mi o taki przypadek ze ktos przewiozł z Niemiec do Polski 25tys Euro
    czy musi zadeklarowac ta sume na granicy;
    THX za odp

  • 2. Data: 2004-04-29 12:55:47
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > chodzi mi o taki przypadek ze ktos przewiozł z Niemiec do Polski 25tys
    Euro
    > czy musi zadeklarowac ta sume na granicy;

    A nie lepiej przewiezc karte bankomatowa?
    Albo wykonac przelew?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 3. Data: 2004-04-29 14:46:20
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    michass wyskrobał(a):
    > chodzi mi o taki przypadek ze ktos przewiozł z Niemiec do Polski 25tys
    > Euro czy musi zadeklarowac ta sume na granicy;

    Musi. Obowiązek dotyczy kwot powyżej 10 000 Euro.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2004-04-30 07:17:07
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    thx

  • 5. Data: 2004-05-01 18:46:00
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Andrzej wyskrobał(a):
    > Jak jesteśmy w Unii to też ***

    Wewnątrz Unii - nie, bo nie ma kontroli celnej. Poza Unię - tak.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 6. Data: 2004-05-01 19:05:09
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>