  • 11. Data: 2009-06-04 17:04:07
    Temat: Re: Co wolno pod wplywem alkoholu ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h08keq$7of$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > i kto jest winny?
    Może najbardziej jakiś pseudomędrek "jasnowidz", co to mu się wydaje, że wie
    co jest oczywiste, co nie wymaga dowodu i co sąd uzna... ?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-06-04 17:11:40
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    wiadomościnews:h08qus$ekq$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale sąd uzna za logiczne to, na co grupowicze nie wpadli. Że, będąc pijany
    > dojechał do skrzyżowania i  pod wpływem ilości alkoholu we krwi zasnął. A
    > rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu. Jakże prosto jest filozofować
    > bezkarnie w necie))
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Logiczne to jest ze odwozil go znajomy, tamten zasnal a znajomy
    spanikowal ze zemdlal i uciekl. :P

  • 13. Data: 2009-06-04 17:17:23
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > Może najbardziej jakiś pseudomędrek "jasnowidz", co to mu się wydaje, że
    > wie co jest oczywiste, co nie wymaga dowodu i co sąd uzna... ?

    Dla ciebie to jasnowidzenie a dla innych logika.
    Pozostańmy przy swoich zdaniach.

    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2009-06-04 17:31:53
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Logiczne to jest ze odwozil go znajomy, tamten zasnal a znajomy

    ----

    Wcześniej przenosząc pijanego na miejsce kierowcy? No dobra, mógł się
    podczas snu przewrócić na drugi bok.

  • 15. Data: 2009-06-05 05:57:01
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    > Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    > odurzającego, *prowadzi* pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    > powietrznym...

    to może jako usiłowanie?

  • 16. Data: 2009-06-05 11:37:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Gan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to może jako usiłowanie?

    to jakby ruszal, to moglo by by cjedynie przygotowane a te jest karalne
    tylko gdy iustawa tak stanowi

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 17. Data: 2009-06-05 21:58:56
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 04-06-2009 o 18:09:20 tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message
    >
    > kiedys slyszalem, znajomy mi mowil, dokladnie tak sie zaczynaja wszystkie
    > urban legends ;)
    >
    > Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    > odurzającego, *prowadzi* pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    > powietrznym...

    Zajomemu wystarczyło że siedział za kierownicą uruchomionego
    samochodu(silnik pracował, samochód stał) i prawko na 5 lat zabrali.
    Trochę mi to nie pasuje do definicji słowa "prowadzić". Zresztą chyba już
    kiedyś było na grupie o prowadzeniu roweru po pijaku - iść i prowadzić
    rower(nie jechać na rowerze). Co o tym sądzicie?

    --
    Scowron

  • 18. Data: 2009-06-06 05:55:37
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 04-06-2009 o 18:09:20 tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > Co o tym sądzicie?

    Nie siadać za kierownicę po pijaku, bo nikt nie będzie czekał aż ruszy.

    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2009-06-06 10:35:01
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 06-06-2009 o 07:55:37 Nostradamus <n...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie siadać za kierownicę po pijaku, bo nikt nie będzie czekał aż ruszy.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Czyli mam rozumieć że każdego faceta powinni zamknąć za gwałt, bo nie ma
    co czekać aż go dokona? :)

    --
    Scowron

  • 20. Data: 2009-06-06 13:31:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uu2nciorf47i1b@tysia Scowron <s...@o...pl> pisze:

    > Zajomemu wystarczyło że siedział za kierownicą uruchomionego
    > samochodu(silnik pracował, samochód stał) i prawko na 5 lat zabrali.
    > Trochę mi to nie pasuje do definicji słowa "prowadzić".
    Dziwne. Nie można zatem na bańce grzebać przy aucie...
    Zaraz ktoś wymyśli, że nie można nawet po trzeźwemu jeśli się nie ma prawa
    jazdy. I to odpowiedniej kategorii.

    --
    Jotte