  • Data: 2011-11-26 18:16:58
    Temat: Cło, vat - ile będzie mnie wynosić?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pisałem na pl.soc.prawo.podatki ale nie dostałem odpowiedzi.
    Kupiłem na ebay podzespół komputerowy - dokładnie to kartę sieciową wifi do
    laptopa.
    Koszt to $22 + koszt wysyłki $3,99. Wygląda na to, że kupiłem od osoby prywatnej
    mimo, że ma swój sklep na ebay. Ile będę musiał zapłacić cła, podatku i jakichś
    innych opłat (od dwóch dni widzę, że paczka jest w Polsce, ale poczta nie
    dostała tej przesyłki (pewnie celnicy ją mają)?