    From: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ciekawa rozmowa z policjantem
    Date: Fri, 04 Jul 2008 11:28:34 +0200

    Jechaliśmy z kolegą rowerami i spotkaliśmy policyjny patrol rowerowy.
    Stwierdziłem, że uwiecznię panów funkcjonariuszy i zrobiłem im zdjęcie
    oraz krótki filmik. Panowie zaczęli z nami rozmawiać, w czasie dyskusji
    wyszło kilka ciekawych rzeczy. Panowie jeżdżą na rowerach bez
    obowiązkowego oświetlenia, mało tego twierdzą, że tak można, a kiedy im
    tłumaczyliśmy, że nie, to stwierdzili, że oni nie są strażnikami
    miejskimi, żeby tak głupio czepiać się oświetlenia w dzień i za to w
    sumie należy im się pochwała. Potem panowie chcieli żebym im pokazał
    zdjęcia i filmik. I teraz meritum. Po pokazaniu policjant zażądał
    skasowania filmu. Zapytałem na jakiej podstawie, pan na to odrzekł, że
    mam skasować bo ochrona wizerunku. Powiedziałem mu, że jasna sprawa, ale
    ochrona polega na zakazie publikowania. On na to, że on i tak wie, że ja
    to umieszczę w sieci i poza tym on nie wie kim ja jestem. Ja nie
    przejmując się schowałem telefon. Wtedy on powiedział, że przecież
    wyraźnie mówił, że mam skasować film i że na razie tylko grzecznie
    prosi. Ponieważ nie miałem ochoty się użerać to film skasowałem. Teraz
    pytania: wiadomo filmować mogę i co do tego nie mam wątpliwości,
    natomiast czy przypadkiem z racji tego, że to byli funkcjonariusze na
    służbie nie mam czasem prawa nawet tego publikować? Czy warto pisać
    jakąś skargę do przełożonych?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846