  • 51. Data: 2005-08-31 07:46:27
    Temat: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    news:df2frf$aqb$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > ;))))
    >
    > Punkty przyznaje się kierującym, a pieszy nie jest kierującym. A w
    > taryfikatorze masz to ujęte akurat.

    Zderzenie pieszych brzuchami ?;))))) Chyba zbyt dużo z przemusiem dyskutowałeś i
    się zaraziłeś;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 52. Data: 2005-08-31 18:43:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:df55ec$jdo$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > przestań.
    > Piszesz o ucieczce przed kontrolą drogową. Może się ona udać, ale jak
    > się nie uda, to reperkusje mogą być naprawdę bardzo dotkliwe.
    > Wcześniej, czy później się nie uda.
    Nie, ja piszę o "obywatelskim zatrzymaniu". Przecież jadącemu ktoś kto mu
    tarasuje drogę, próbuje wetknąć parasol w szprychy albo zamierza się na
    niego reklamówką z nieznaną zawartością pierwsze co na myśl przyjdzie to, że
    to napad. I I jest to całkowicie uzasadnione. Toteż jak pisałem - z kopa i
    chodu, Ty byś czekał na powtórkę albo jego kumpli?

    Jotte

  • 53. Data: 2005-08-31 20:54:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 54. Data: 2005-08-31 21:03:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Gdzie tam widzisz kładki lub przejścia podziemne??

    Przejść podziemnych niby nie ma, ale są "drogi dla pieszych". A więc
    kładki i przejścia podziemne się łapią. Korytarze raczej nie.

    > Nie nadinterpretuj. A tą właśnie ustawę znam na bank lepiej od
    ciebie. Również z
    > obfitym komentarzem.

    To rzeczywiście powalający na kolana argument w dyskusji. A jakieś
    konstruktywne argumenty posiadasz?

  • 55. Data: 2005-08-31 21:04:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zderzenie pieszych brzuchami ?;))))) Chyba zbyt dużo z przemusiem
    dyskutowałeś i
    > się zaraziłeś;)

    A, to my dyskutujemy o zderzeniu pieszych brzuchami? No faktycznie,
    togo w taryfikatorze nie ma.

  • 56. Data: 2005-08-31 23:19:45
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ca bylo uciekac..
    > Miales rower przeciez.

    No co ty ... ciagnal sie za nim ciezar cytatów ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 57. Data: 2005-09-01 01:41:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:df6m71$ekc$2@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Najczęściej numer z laską odstawiają dziarscy staruszkowie. Widziałem
    > raz skutki. Rowerzystę zabrało pogotowie z dość ciężkimi obrażeniami
    > (jak na rowerzystę: wybite zęby, złamana ręka), a staruszek z
    > szelmowskim uśmiechem wyjaśnił, że w ostatniej chwili przed
    > rowerzystą, ale "niestety" laski już nie zdążył zabrać. Rowerzysta nie
    > sprawiał wrażenia skorego do kopania kogokolwiek.
    Dowodzi to tylko tego, że kolarz popełnił wykroczenie, zaś przestępca się
    wywinął.
    Ja nie tylko widziałem, ale codziennie widzę jak rowerzyści śmigają (to
    uważam za przesadę i realne sprowadzenie niebezpieczeństwa) po chodnikach,
    alejkach, przejeżdżają przez przejścia dla pieszych, robią dosłownie co chcą
    i jakoś nikt ich nie próbuje zatrzymać, piesi nie sprawiają wrażenie jakby
    chcieli coś kombinować z laskami, parasolami czy reklamówkami, tylko ładnie
    uskakują coś tem ew. mamrocząc. Niekiedy trafi się bohater, który poujada
    głośniej jak już młodzian na rowerze daleko.
    Naturalnie potępiam takie wybryki (rowerzystów).

    > W innym wypadku motorowerzyście mknącemu przez deptak paniusia
    > reklamówkę na twarz położyła. Reklamówkę zdążył z oczu zerwać, ale na
    > ominięcie płotu już czasu zabrakło. W tym wypadku najbardziej
    > poszkodowany był płot, trochę mniej pojazd - motocykliście w sumie się
    > wiele nie stało, ale również nikogo nie kopał. Tłumaczenie paniusi
    > analogiczne. Że uciekała i tak dalej.
    Węszę, węszę i wywęszyłem nieścisłość: motocyklista != motorowerzysta. Brak
    wiarygodności świadka. ;)

    > Za to spotkałem się jeszcze z
    > przypadkiem potrącenia dziecka przez mknącego rowerzystę w parku i
    > przed przyjazdem policji został zlinczowany. Lincz rozpoczął się po
    > tym, jak próbował odjechać. Ktoś zainicjował i ... . Winnych nie
    > ustalono, a rowerzysta miał jeszcze sprawę karną, bo dziecko złamało
    > rękę i był to normalny wypadek drogowy - potrącenie.
    1. Dziwne. Dotąd sądziłem, że sędzia Lynch specjalizował się w
    pozaprocesowym stosowaniu kary polegającej na umieszczaniu delikwenta w
    pozycji wertykalnej przy jednoczesnym pozbawieniu go kontaktu z podłożem.
    Praktyka, zwana od nazwiska wynalazcy - linczowaniem, nieuchronnie kończyła
    się zgonem. Jakim zatem cudem zlinczowanemu rowerzyście założono sprawę
    karną?
    2. Sytuacja ta jest możliwa jedynie w okolicznościach rażącej dysproporcji
    liczebnej rowerzysta/tłuszcza.

    Jotte

  • 58. Data: 2005-09-01 10:46:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    poszkodowany był płot, trochę mniej pojazd - motocykliście w sumie się
    wiele nie stało, ale również nikogo nie kopał. Tłumaczenie paniusi

    Innych przypadków, w których najprawdopodobniej celowo przez przypadek
    zatrzymano jadącego z natury nie znam. Za to spotkałem się jeszcze z

  • 59. Data: 2005-09-01 15:18:34
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Przejść podziemnych niby nie ma, ale są "drogi dla pieszych". A więc
    > kładki i przejścia podziemne się łapią. Korytarze raczej nie.

    A to już twoja, całkowicie indywidualna interpretacja. Dlaczego tunel pod
    dworcem jest a korytarz w hotelu nie jest "drogą dla pieszych"??
    Brniesz w głupocie coraz głębiej.

    > To rzeczywiście powalający na kolana argument w dyskusji. A jakieś
    > konstruktywne argumenty posiadasz?

    Tak. Artykuł w kodeksie drogowym pozbawiony twojej bzdurnej interpretacji.

  • 60. Data: 2005-09-01 17:22:39
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:df7va6$sdg$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Sam
    > osobiście nigdy wkładania laski nie widziałem.
    ROTFL!!!

    Jotte