    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Auto z komisu i pismo do komisu
    Date: Fri, 10 Apr 2009 09:58:08 +0200

    Witajcie
    Kupiłem auto które okazało się mieć wady, napisałem więc pismo do komisu
    z prośbą o ich usunięcie lub obniżenie ceny. Nie uzyskałem żadnej
    odpowiedzi, minęły już z 3 tygodnie i nic. Więc chce teraz napisać do
    komisu jeszcze jedno pismo. Tylko nie bardzo wiem jak się za to zabrać.
    Jaką treść zamieścić aby facet zrozumiał, że to nie głupie żarty.
    Powołałem się także wcześniej na art 286kk, ponieważ licznik jest
    kręcony lub ktoś grzebał przy ustawieniach przebiegu w kompie bo się nie
    zgadza. I myślę sobie, żeby po prostu określić mu jakiś termin do
    którego czekam i zgłaszam sprawę .... no właśnie gdzie zgłaszam? Idę
    normalnie na policję i zgłaszam oszustwo? Proszę o porady gdyż pierwszy
    raz mam do czynienia z tego typu sprawą.

    --
    krzysiek82