    From: ulong <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro - opis aukcji niezgodny z towarem, kupno samochodu
    Date: Thu, 10 Jul 2008 17:43:13 +0200

    Witam!

    Chce kupic samochod, w aukcji na allegro jest napisane, ze "100% SPRAWNY
    - NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO".
    Ze swoich zrodel wiem, ze bedzie trzeba wlozyc okolo 5tys zl.
    Gosc ktory to sprzedaje nie jest sympatyczny, postanowil mi "spuscic"
    cene, tylko, ze wychodzi to tak, ze dla mnie roznica jest nieznaczna, a
    on moze na tym zarobic 2x wiecej (dla ciekawskich f-ra vat)

    Jakie mam prawa, jesli w samochodzie jest do wymiany cale zawieszenie,
    hamulce, opony itd itp? Mam to potwierdzone w serwisie.

    Wole zaplacic to 500zl wiecej, ale zmusic go do zaplacenia 2tys wiecej
    oraz zaplaty za aukcje.

    Ew. Jakie macie porady przy konstruowaniu umowy? Bede kupowal na firme.

    Pozdrawiam, Wojtek.