    From: cube <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty a bycie za grnicą.
    Date: Mon, 01 Jan 2007 12:28:24 +0000

    Witam

    Mam pytanie przebywam w naszej drugiej ojczyźnie czyli UK i pracuje tu
    legalnie wspierając tutejszą służbe zdrowia, wysyłam żonie regularnie
    pieniądze nie są to alimenty, poprstu wysyłam. Nie mamy zasądzonych
    alimentów niestety moje małżeństwo chyli się ku końcowi a moja żona
    coraz częsciej szasta mi sołowami że złoży pozew o alimenty. Kwota jaką
    wysyłam żonie nie jest mała, oczywiście zawsze za mała. Moje pytanie
    jest jeżeli faktycznie dojdzie do tego że żona pójdzie do sądu i złoży o
    te alimenty to czy sąd może je zasądzić skoro pracuje za granicą, jeżeli
    tak to na jakiej zasadzie to sie odbywa. Tu są trochę inne realia
    życiowe, sam nie zarabiam kokosów, nie jestem lekarzem tylko
    radiographem ,a z drugiej strony nie wysyłam żonie mało, mamy trójkę
    dzieci i mam świadomość że to wszytsko kosztuje. Pozdrawiam i dziękuje z
    góry za pomoc. Jakub

    ps Wszytskiego dobrego w nowym roku