-
Ochrona danych osobowych w Internecie
... innymi prężnym narzędziem marketingowym, informacyjnym i wypiera z rynku popularne media typu telewizja czy prasa. Jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe sklepy internetowe. ... to generalna zasada leżąca u podstawy ogólnej koncepcji ochrony danych osobowych w Polsce i w całej Unii Europejskiej. Spod zakresu ochrony wyłączone są dane identyfikujące ...
-
Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw
... pierwszą nowelizacją tej ustawy od czasu jej uchwalenia tj. od 29 grudnia 1992 roku. Dzięki nowelizacji w Polsce zaczęła obowiązywać część unijnych dyrektyw dotyczących mediów, które de facto powinny zostać wdrożone najpóźniej w grudniu ... Uregulowania będą jednak nadal wymagały niektóre nowo powstające środki przekazu medialnego, jak np. telewizja ...
-
Odstąpienie od umowy a zwrot kosztów wysyłki towaru
... ) oraz środki komunikacji radiowej i telewizyjnej (radio, telewizja, wideotekst). Każdy konsument, który zawiera umowę w wyżej opisany sposób posiada prawo odstąpienia od niej. Dyrektywa stanowi, że termin do odstąpienia nie może wynosić mniej niż siedem dni roboczych (w Polsce wynosi on 10 dni kalendarzowych) bez ...
-
Przepisy prawne: najważniejsze zmiany II 2013
... będą mogły przejąć zarządzanie funduszem inwestycyjnym otwartym utworzonym w Polsce na podstawie odpowiedniej umowy zawartej z polskim towarzystwem funduszy ... przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tzw. dialogu technicznego. RADIOFONIA I TELEWIZJA Przydatne linki: - Ustawa z dnia 12 października 2012 r. o zmianie ustawy o ...