eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoPrawo konsumenckieSprzedaż bezpośrednia: boimy się o prawo do reklamacji › Jak jest chroniony klient w sprzedaży bezpośredniej?

Sprzedaż bezpośrednia: boimy się o prawo do reklamacji

2016-07-24 00:28

Polscy konsumenci obawiają się sprzedaży bezpośredniej. Strach dotyczy przede wszystkim kwestii związanych z ewentualną reklamacją zakupionego towaru. Tymczasem Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) zapewnia, że ochrona konsumentów kupujących bezpośrednio w niczym nie odbiega od standardów stosowanych w przypadku ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. madhourse - Fotolia.com

Jak jest chroniony klient w sprzedaży bezpośredniej?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: