eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot zaliczki › zwrot zaliczki
  • Data: 2002-11-07 08:37:22
    Temat: zwrot zaliczki
    Od: mp <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Chiałbym się Was poradzić co powinienem zrobić mając taki problem.
    Moja dziewczyna miała zamiar dokonac zakupu płaszczu zimowego.
    W jednym ze sklepów zrwóciła uwage na jednen z płaszczy, ale że nie
    była do końca do niego przekonana postanowiła go nie kupować i poradzić
    się mojej opini.
    Kobieta za ladą widząc zainteresowanie klientki zaproponowła że odłoży
    płaszczyk ale ponieważ towar nie będzie wystawiany zaproponowała
    zaliczkę w wys 200PLN na którą moja dziewdzyna niestety się zgodziła.
    Stwierdziliśmy że jednak płaszcza nie kupujemy i po dwóch dniach
    dziewczyna poszła do sklepu w celu odzyskania wpłaconej kwoty.
    Właścicielka sklepu nie była skłonna oddac pieniedzy, stwierdziła
    że towar zbyt długo nie był dostępny dla innych klientów i należy się
    jej za to rekompensata w wysokości 50PLN.
    Proszę napiszcie mi co mogę z tym fantem zrobić i ewentualnie na co się
    powołać przy rozmowie z właścicielką

    z góry dziękuję
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1