  • 1. Data: 2002-11-07 08:37:22
    Temat: zwrot zaliczki
    Od: mp <l...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chiałbym się Was poradzić co powinienem zrobić mając taki problem.
    Moja dziewczyna miała zamiar dokonac zakupu płaszczu zimowego.
    W jednym ze sklepów zrwóciła uwage na jednen z płaszczy, ale że nie
    była do końca do niego przekonana postanowiła go nie kupować i poradzić
    się mojej opini.
    Kobieta za ladą widząc zainteresowanie klientki zaproponowła że odłoży
    płaszczyk ale ponieważ towar nie będzie wystawiany zaproponowała
    zaliczkę w wys 200PLN na którą moja dziewdzyna niestety się zgodziła.
    Stwierdziliśmy że jednak płaszcza nie kupujemy i po dwóch dniach
    dziewczyna poszła do sklepu w celu odzyskania wpłaconej kwoty.
    Właścicielka sklepu nie była skłonna oddac pieniedzy, stwierdziła
    że towar zbyt długo nie był dostępny dla innych klientów i należy się
    jej za to rekompensata w wysokości 50PLN.
    Proszę napiszcie mi co mogę z tym fantem zrobić i ewentualnie na co się
    powołać przy rozmowie z właścicielką

    z góry dziękuję
    Mateusz

  • 2. Data: 2002-11-07 09:12:26
    Temat: Re: zwrot zaliczki
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "mp" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam.
    > Moja dziewczyna miała zamiar dokonac zakupu płaszczu zimowego.
    /ciach/

    może na PIH? Albo zadzwonic tam i zapytac co zrobic w takiej sytuacji

    Gosia

  • 3. Data: 2002-11-10 15:42:24
    Od: Marek Szapajko <m...@w...pl>

    > Proszę napiszcie mi co mogę z tym fantem zrobić i ewentualnie na co się
    > powołać przy rozmowie z właścicielką

    Na pokwitowanie zaliczki. Jak nie dostałeś to nic nie zrobisz.

    --
    Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
    Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie