  • 21. Data: 2005-11-13 01:29:06
    Temat: Re: zwrot wspólnego mienia konkubentowi
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:nft5ld.skq.ln@ziutka.router...

    >ale w gruncie rzeczy nie
    > oczekują porady, a potwierdzenia swoich wyobrażeń.

    Dobrze gada, piwa mu dać:-)

    HaNkA

  • 22. Data: 2005-11-13 01:29:44
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

    > sad sie na pewno zapyta, dlaczego komp kupiony z takim wysilkiem byl u
    > zupelnie innej osoby niz wymieniony w umowie kredytowej.

    Byl u członka rodziny, ktorym nb jest syn włascicielki. Ze zgadnę - jeśli
    bierzesz samochód na raty to Twoja żona nie może nim jezdzić?:-) Poza tym
    nie sądzę aby sądu interesowaly takie rzeczy - prędzej bank, ale ten jesli
    raty są spłacane/spłacone to raczej się takimi rzeczami nie interesuje.
    Przynajmniej mi sie nie zdarzylo w okresie spłacania rat doczekać się lotnej
    kontroli pracowników banq w celu stwierdzenia, czy meble, ktore kupilam na
    raty stoją w moim mieszkaniu czy w moim garazu:-)

    > I co ten komp tam robil tyle lat.

    To znaczy ile?:-)) Bo albo ja nie dowidzę, albo tam w tym pierwszym poście
    nie ma ani słowa o tym jak długo komputer stał u konkubiny w mieszkaniu.
    Jest napisane ze parka byla ze sobą 8 lat, nie zaś ze 8 lat temu on dał jej
    komputer a ona z wdzięczności go przygarneła pod własny dach:-))

    > Notabene jesli to komp byl jescze wziety "na firme" to bedzie matka exa
    > miala przechlapane z UKS, ze poza siedziba firmy.

    A gdyby jeszcze sie okazało, ze matka exa zapłaciła raty fałszywymi
    pieniędzmi, to dopiero będzie miała przechlapane. Oglądałeś "Misia",
    prawda?:-)

    HaNkA