  • 1. Data: 2006-11-06 08:35:02
    Temat: zalalo mi mieszkanie :(
    Od: s...@o...pl

    witam.

    mieszkam na 4 pietrze. place fundusz remontowy. nie mam ubezpieczonego
    mieszkania w zadnym z firm trzecich.
    rok temu mialem taki przypadek z przeciekiem z dachu. dzwonilem do
    spoldzielni mieszkaniowej. dostalem odpowiedz, ze prace zostana podjete
    dopiero wtedy, kiedy przestanie padac.
    przestalo padac, przyjechali i zrobili. sprawa powtorzyla sie 3
    krotnie. nasz czescie podczas kolejnych incydentow bylem obedny w domu
    i moglem szybko zareagowac.

    ostatnie deszcze zalaly moje mieszkanie doszczetnie. dodatkowo
    nieszczesliwie nie bylem w nim obecny przed 3 dni. dzisiaj przyjechalem
    do domu i gdy wszedlem do mieszkania to sie przerazilem.

    TAK PANOWIE ZE SPOLDZIELNI NAPRAWILI AWARIE!!!! - 3 RAZY..

    wychodze ze skory. prosze o odpowiedz czy mam szanse na pociagniecie do
    odpowiedzialnosci spoldzieline.

    bardzo prosze o odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-11-06 12:31:32
    Temat: Re: zalalo mi mieszkanie :(
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <s...@o...pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    >
    > TAK PANOWIE ZE SPOLDZIELNI NAPRAWILI AWARIE!!!! - 3 RAZY..
    >
    > wychodze ze skory. prosze o odpowiedz czy mam szanse na pociagniecie do

    tak
    to ciebie zalali a nie ty ich, to oni powinni miec ubezpieczenie lub
    zaplaca z wlasnej kieszeni.
    Zawiadom ich niech przyjda i zrobia ogledziny.
    Spiszcie protokól co zostalo zniszczone, jeden egzemplarz zostaw sobie i
    czekaj na ich ruch.
    Warto zrobic zdjecia.
    Jak cie kwota nie bedzie satysfakcjonowac pozostaje ci droga sadowa.

  • 3. Data: 2006-11-06 21:38:10
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > czekaj na ich ruch.
    > Warto zrobic zdjecia.
    > Jak cie kwota nie bedzie satysfakcjonowac pozostaje ci droga sadowa.

    Mozesz wymienic zalane tapety, pomalowac sciany i sufity (nawet niewielkie
    zacieki), wymienic zalane wykladziny i wszystko inne, co po zalaniu jest
    zniszczone. Nie oszczedzaj ich :-) Aha, robocizna za zrobienie tych remontow
    tez Ci sie nalezy od spoldzielni (jesli wynajmiesz robotnikow). Ale to juz
    proces cywilny. Oczywiscie mozesz pogadac ze spoldzielnia, pokazac im
    kosztorysy i zaproponowac ugode. Moj sasiad tak wywalczyl calkiem niezla
    sumke - i wszyscy byli zadowoleni. Spoldzielnia - bo zaplacila mniej, niz
    gdyby sasiad zrobil sobie caly remont przez firme remontowa, a moj sasiad -
    bo dostal pieniadze na przyzwoite materialy do odnowienia mieszkania.

    Pozdrawiam,

    Andrzej