    From: "-= marcin =-" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot towaru po zakupie - ile mam dni?
    Date: Fri, 5 Oct 2007 16:27:54 +0200

    zakupilem na fakture pilarkę tarczową
    tania bo tylko 120zł
    po kilku dniach w koncu przystąpiłem do cięcia deski\
    po przecięciu 1m poleciał dym z niej

    poszedlem do sklepu po 7 dniach od zakupu aby zwrocic\
    w castoramie

    pan sie kajał powiedział ze nie może przyjać bo dobre układy mają z firma
    dedra i nie chca\ich popsuc

    moga mi wziasc ja na gwarancji
    zgodzilem sie\
    podbilem gwarancje dalem ksero faktury

    ale czuje ze zostalem oszukany
    bo chyba mieli obowiazek wymienic na nowa
    ??\
    jak to wyglada z punktu prawnego??? do ilu dni maja obowiazek zwrocic
    pieniadze??

    swojego czasu jak bylem w usa za czasów studiów, to bez problemu w makretach
    wymienialem dowart, nawet sprawny po 2 tygodniach

    przepraszam z gory za literowki, ale mam rosyjska klawiature z trybem
    programisyt :) \PL

    pozdrawiam\