eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru po zakupie - ile mam dni? › Re: zwrot towaru po zakupie - ile mam dni?
  • Data: 2007-10-06 09:27:30
    Temat: Re: zwrot towaru po zakupie - ile mam dni?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal pisze:

    > zaraz zara, przeciez po to nie podbijasz gwarancji, aby sprawdzić czy produk
    > jest wporządku
    > i go wymienic jesl nie jest, czyż nie jest tak?

    Nie. Teoretycznie to gwarancja powinna byc podbita w dniu sprzedazy. To
    ze duzo sklepow tak robi nie oznacza ze jest to regula.

    > sprawdziłem wrocilem do sklepu i nie wymienili mi?

    A dlaczego mieliby wymienic? Skladasz normalnie reklamacje i oni beda ja
    rozpatruywac. Mozesz skorzystac z gwarancji (o ile taka jest udzielona
    na towar) badz z niezgodnosci towaru z umowa (o ile kupowales jako
    konsument) badz z rekojmi (o ile kupowales na firme)

    > Jak byś kupił przykładowo DVD w domu by nie zadziałało, to poszedłbyś do
    > sklepu oddać na gwarancji
    > i czekałbyś miesiąc? czy chciałbyś wymiany na sprawny przedmiot???

    Czekalbys tyle ile trwa naprawa gwarancyjna (jest to zazwyczaj zapisane
    w karcie gwarancyjnej). Moglbys reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru
    z umoway, i zadac naprawy badz wymiany, na co sklep ma 14 dni, aby sie
    ustosunkowac do Twojego zadania.

    Oczywiscie czesc sklepow w takich sytuacjach wymienia towar od reki po
    sprawdzeniu ze rzeczywiscie nie dziala.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1