  • Data: 2007-10-05 14:33:39
    Temat: Re: zwrot towaru po zakupie - ile mam dni?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -= marcin =- pisze:

    > ale czuje ze zostalem oszukany
    > bo chyba mieli obowiazek wymienic na nowa
    > ??\
    > jak to wyglada z punktu prawnego??? do ilu dni maja obowiazek zwrocic
    > pieniadze??

    W przypadku sprzedaży stacjonarnej sklep w ogóle nie ma obowiązku
    przyjąć sprawnego produktu z powrotem. Czasem jednak sklepy same z
    siebie umożliwiają taki zwrot, np. w Liroy Merlin, sprawdź, czy
    Castorama tego nie umożliwa.

    Jeśli jednak produkt jest wadliwy, to powinien być zwrócony na
    gwarancji lub z tytułu niezgodności produktu z umową.

    > swojego czasu jak bylem w usa za czasów studiów, to bez problemu w makretach
    > wymienialem dowart, nawet sprawny po 2 tygodniach

    Z tego nie wynika, że prawo w USA nakazuje sklepom takie zachowanie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz