  • 11. Data: 2007-10-14 19:53:18
    Temat: Re: zwrot kupionego pojazdu....
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fetm11$8us$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mu, ze kupujac 21letnie auto powinien sie cieszyc ze dojechal nim
    > do domu i niech nie marudzi :P
    >
    > HaNkA
    Wiem, ale chcę mięć czyste sumienie.... samochód był naprawdę bezawaryjny,
    sadzę że gościu po zakupie postanowił sprawdzić ile to jeszcze pojedzie i
    pewnie coś tego testu nie wytrzymało.... jednak pewien niesmak pozostał :)

  • 12. Data: 2007-10-15 11:27:24
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mu, ze kupujac 21letnie auto powinien sie cieszyc ze dojechal nim

    No i najnowsze wieści: Pan nabywca przyjechał i zostawił pod moim domem ten
    samochód, z kluczykami i dokumentami mówiąc że nie chce już tego samochodu a
    chce pieniądze w kwocie 1000,00 bo tyle zapłacił./mnie nie było, żonie ta
    informację zostawił/. Co mam z tym teraz zrobić, w sumie nie wiem co ten
    samochód robił przez tydzień, mógł i spowodować wypadek albo do jakiegoś
    przestępstwa być użyty..... Czy zgłoszenie tego na policję w celu
    zabezpieczenia na jakimś parkingu jest dobrym pomysłem? Nie chce brać na
    siebie odpowiedzialności i pilnować tego auta....

  • 13. Data: 2007-10-15 12:55:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    >Pan nabywca przyjechał i zostawił pod moim domem ten samochód, z kluczykami
    >i dokumentami mówiąc że nie chce już tego samochodu a chce pieniądze w
    >kwocie 1000,00

    Wezwij go do usuniecia jego wlasnosci i zagroz odholowaniem na parking
    platny lub naliczaniem oplat parkingowych. Jesli czujesz sie pewnie, ze nie
    picowales samochodu do sprzedazy, ani ewidentnie nie przemilczales jakis
    jego wad to zaproponuj gosciowi zeby sie wybral do sadu. Kupujac cokolwiek,
    nawet nowa rzecz, nie masz zadnej pewnosci ze nie padnie ona po 2-3 dniach.
    W przypadku nowego sprzetu od tego jest gwarancja lub niezgodnosc z umowa.
    Jak sie kupuje staroc to trzeba sie liczyc z tym, ze chwile tego moga byc
    policzone. Kupujacy mogl sie domagac chociazby tygodniowej gwarancji
    rozruchowej, ty ze swej strony nie broniles mu sprawdzenia stanu techniczego
    w jakies stacji diagnostycznej przed zakupem. Generalnie ja bym na twoim
    miejscu sie nie przejmowala. nawet jesli kupujacy pojdzie do sadu to nie
    sadze abys mial sie czego realnie obawiac - zakladajac w/w rzeczy

    HaNkA

    PS. kupilam kiedys uzywany monitor kineskopowy od kumpla. Monitor byl
    uzywany tylko 3 mce bo kumpel kupil sobie LCD wiec byl prawie nowy. I co?
    Zepsul sie po 4 dniach u mnie:). Zlosliwosc rzeczy martwych. Bylo bez
    tragedii bo byl na gwarancji:)

  • 14. Data: 2007-10-17 10:34:41
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    przepraszam, ze tu pozwolę sobie na przywitanie Ciebie Hanko :)

    pozdrawiam ciepło Sandra

  • 15. Data: 2007-10-17 14:15:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

    > przepraszam, ze tu pozwolę sobie na przywitanie Ciebie Hanko :)

    <cmok> witam, witam:) Brakowało Ciebie:)

    HaNkA

  • 16. Data: 2007-10-17 14:18:20
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    Hanko jak dobrze pamiętam to Twoje maleństwo pewnie już urosło :) ja tylko
    przelotem i uciekam z tego niesprawiedliwego zwariowanego kraju :)

    pozdrawiam bardzo ciepło
    Sandra bawiąca się z jaszczurkami :)))))

  • 17. Data: 2007-10-17 20:44:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    >uciekam z tego niesprawiedliwego zwariowanego kraju :)

    No, jak wybory wygra jedynie sluszna partia to ja tez sprawdze polaczenia do
    Ottawy w jedna strone:)

    HaNkA