  • 1. Data: 2007-10-12 20:21:37
    Temat: zwrot kupionego pojazdu....
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Czy to prawda że można zwrócić sprzedającemu zakupiony pojazd w przeciągu
    kilku dni od daty nabycia jeśli nie spełnia naszych wymogów lub jeśli stan
    techniczny jest gorszy niż się wydawało w momencie zakupu?

  • 2. Data: 2007-10-12 20:23:27
    Temat: Re: zwrot kupionego pojazdu....
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Czy to prawda że można zwrócić sprzedającemu zakupiony pojazd w przeciągu
    > kilku dni od daty nabycia jeśli nie spełnia naszych wymogów lub jeśli stan
    > techniczny jest gorszy niż się wydawało w momencie zakupu?

    Nie

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-10-12 20:26:44
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie
    >
    > pozdrawiam
    Ok, ale jeśli w momencie zakupu silnik pracował prawidłowo a 2 dni po
    transakcji pracuje tylko na 3 cylindrach? Nie jest to wada ukryta i nie jest
    podstawą do zwrotu pojazdu?

  • 4. Data: 2007-10-12 20:40:30
    Od: MiT <m...@g...pl>

    J.S pisze:
> [...]
    > transakcji pracuje tylko na 3 cylindrach? Nie jest to wada ukryta i nie jest

    Może wystarczy wymienić świecę.
    A tak serio serio to trudno będzie udowodnić, że to jest wada ukryta.
    Może być wiele przyczyn, że silnik zaczął pracować na dwóch cylindrach.
    Świeca może "paść" w czasie jazdy w dowolnej chwili w ciągu kilku
    godzin, nie koniecznie dni.

    MiT

  • 5. Data: 2007-10-12 21:40:00
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Kupiles uzywany samochod i jak to bywa z uzywanymi samochodami z dnia na
    dzien potrafia sie pojawic dziwne usterki. To jest nie nowy samochod!
    To ze sie cos posulo po 2 dniach od kupna czy 2 miesiace pozniej nie ma
    zadnego znaczenia i nie jest nigdzie w prawie uregulowane ze jak po nawet 1
    godzinie ci silnik szlag trafi to dostajesz kase z powrotem.

    pzodrawiam

  • 6. Data: 2007-10-13 06:40:20
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Regand wrote:
> [...]
    > zadnego znaczenia i nie jest nigdzie w prawie uregulowane ze jak po nawet 1
    > godzinie ci silnik szlag trafi to dostajesz kase z powrotem.

    Kase nie, ale ma prawo żądać doprowadzenia do stanu zgodności z umową w
    przeciągu 1 roku poprzez: naprawę lub wymianę (o ile zakupił od podmiotu
    gospodarczego) i sprzedający musi to wykonać.

    pozdr.

  • 7. Data: 2007-10-13 07:48:26
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeciągu 1 roku poprzez: naprawę lub wymianę (o ile zakupił od podmiotu
    > gospodarczego) i sprzedający musi to wykonać.

    A jeśli zakupiono od osoby prywatnej?

  • 8. Data: 2007-10-14 08:19:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    J.S napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał w wiadomości

    > A jeśli zakupiono od osoby prywatnej?

    na pewno nie! Weź kolego postaw się odwrotnej sytuacji, że to ty
    sprzedałeś komuś samochód i nagle kupujący zjawia się u Ciebie po 2
    dniach i mówi że silnik pali tylko na 3 gary? Co zrobisz? ale tak
    uczciwie odpowiedz. Zwracasz kasę? Już to widzę.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

  • 9. Data: 2007-10-14 16:11:01
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedałeś komuś samochód i nagle kupujący zjawia się u Ciebie po 2 dniach
    > i mówi że silnik pali tylko na 3 gary? Co zrobisz? ale tak uczciwie

    I dlatego chciałbym się upewnić bo sytuacja jest właśnie taka że to ja
    sprzedałem samochód i nabywca wspomina o jego zwrocie, samochód 21 letni....

  • 10. Data: 2007-10-14 18:08:31
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sprzedałem samochód i nabywca wspomina o jego zwrocie, samochód 21
    > letni....

    Powiedz mu, ze kupujac 21letnie auto powinien sie cieszyc ze dojechal nim do
    domu i niech nie marudzi :P

    HaNkA