  • 1. Data: 2003-05-14 12:20:10
    Temat: Kolizja drogowa - ubezpieczenie PROSZE O POMOC
    Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl>

    Niedawno mialem kolizje drogowa (Passat 92 wart ok. 13000zl), z nie swojej
    winy. Przyjechala policja, spisala protokol.
    Zglosilem szkode do firmy Nordea, gdzie byl ubezpieczony sprawca. Przyjechal
    do mnie likwidator szkody - tak sie chyba
    zowie, obejrzal dokladnie moj samochod. Juz w trakcie ogledzin powiedzial,
    iz szkody moga przekroczyc wartosc pojazdu.
    Dzisiaj zadzwonilem do niego i dowiedzialem sie, ze moge liczyc na 5400zl
    plus rozbity samochod w garazu.
    Bardzo prosze poradzcie, co moge w tej sytuacji zrobic, bo ta kwota wydaje
    mi sie niewspolmierna do poniesionych
    szkod. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie konkretne porady i sugestie.

    z gory dziekuje.....Raphael

  • 2. Data: 2003-05-14 12:25:36
    Temat: Re: Kolizja drogowa - ubezpieczenie PROSZE O POMOC
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>