  • Data: 2009-07-13 19:21:36
    Temat: zwrot dokumentów z uczelni
    Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś mi kiedyś przemknął po oczach post nt niechęci w zwrocie dokumentów
    kandydata na studia, który zrezygnował, ale tego nie zgłosił.

    O temat poprosiła mnie znajoma, a temat wygląda tak:
    - kandydat na studia przeszedł rekrutację na studia
    - zapłacił za I semestr, ale nie chodził (czyli nie zdał),
    - w II semestrze postanowił odebrać dokumenty, a pani z dziekanatu
    uzależniła to od zapłaty za tenże semestr chyba z jakiś 1000 zł lub tam
    jakieś pisania do dziekana.

    Znajomej poradziłem, aby zapytała pania z dziekanatu o podstawę prawną, ale
    tak mnie to trochę muli czy nie zrobiłem jej niedzwiedziej przysługi...

    --
    pozdrawiam
    dr_indy