  • 1. Data: 2005-03-15 17:31:11
    Temat: zwrot AC po szkodzie???
    Od: "anet" <a...@w...pl>

    Cze
    w trakcie trwania ubezpieczenia (ac) byla szkoda i postanowilam zeby
    wyplacili mi odszkodowania gotowka!. zrobilam sobie autko w warszatcie i
    jest OK:))
    dalej-
    zaraz po tym przepisalam autko na wspolwlasciela, (wczesniej autko miala 4
    wlasicieli) teraz juz jeden ktory byl wspolwlascicielem. teraz kwestia AC po
    wplacaniu nowego ubezpieczenia przez nowego wlasciciela mial rozne warianty
    ( sugerujac sie wiedza pracownika- ktory powiedzial ze bedzie zwrot skladki
    za niewykorzystane dni z AC) wiec stara polisa zerwana i zalozona nowa juz
    na nowego!

    minal miesiac i przychodzi kasa zwrot i okazuje sie ze tylko za NM itp a AC
    ani gorsza:(

    ide do ubezpieczyczalni i mowia mi ze w WARUNKACH OGOLNYCH UMOWY jest
    napisane ze zwrot skaldki przysluguje jesli nie nastapilo wyplaty
    odszkodowania!!!
    i pare ladnych stowek w plecy??
    czy moge cos zrobic w tej sytuacjii!!!
    czy nowy wlasciciel mogl kontynuowac AC?
    jesli w czasie trwania ubezpieczenia jest 1 szkoda i wyplata kasy to czy
    przy nastepnej szkodzie tez wypalca kase itd??

    prosze o pomoc!!

  • 2. Data: 2005-03-15 17:39:19
    Temat: Re: zwrot AC po szkodzie???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    anet wrote:
    > ide do ubezpieczyczalni i mowia mi ze w WARUNKACH OGOLNYCH UMOWY jest
    > napisane ze zwrot skaldki przysluguje jesli nie nastapilo wyplaty
    > odszkodowania!!!
    no niestety tak jest.

    > i pare ladnych stowek w plecy??
    > czy moge cos zrobic w tej sytuacjii!!!
    nic, takie były warunki.
    Nie tyle w plecy, co nie do przodu.

    > czy nowy wlasciciel mogl kontynuowac AC?
    tego nie wiem, zależy od firmy

    > jesli w czasie trwania ubezpieczenia jest 1 szkoda i wyplata kasy to czy
    > przy nastepnej szkodzie tez wypalca kase itd??
    Samochód był ubezpieczony na X zł.
    Wypłacili szkodę na Y.
    więc teraz twoja kwota ubezpieczenia jest na X - Y i tyle ci wypłacą
    maksymalnie.
    Możesz dokupić "doubezpieczenie", aby znowu mieć wysykość ubezpieczenia
    na X.
    to też jest OWU. Przeczytaj je wreszcie.

  • 3. Data: 2005-03-15 18:17:48
    Od: "anet" <a...@w...pl>

    a ma to znaczenie ze byli wspolwlasciciele i oni tez musza poniesc strate??
    czy im nie nalezy sie zwrot skaldki ac??

  • 4. Data: 2005-03-15 18:58:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    anet wrote:
    > a ma to znaczenie ze byli wspolwlasciciele i oni tez musza poniesc strate??
    > czy im nie nalezy sie zwrot skaldki ac??

    jaką stratę?

  • 5. Data: 2005-03-15 19:08:55
    Od: "yacekk" <y...@p...onet.pl>

    no moze nie strate ale kurcze pracownik mowil inaczej i tak zrobilismy a w
    takim wypadku zrobilabym inaczej(pewnie ac byloby kontynuowane...

  • 6. Data: 2005-03-15 19:10:21
    Od: "yacekk" <y...@p...onet.pl>

    takie jest moje zdanie ze mogliby tak zrobic