  • 1. Data: 2004-09-14 20:01:12
    Temat: zwolnienie z wf a tajemnica lekarska
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Witam,

    W dniu 1 września udałem się do lekarza pierwszego kontaktu na wizytę, jak
    co roku na początku roku szkolnego... lekarz wystawił mi zwolnienie z zajęć
    wychowania fizycznego na rok szkolny 2004/2005.

    Zwolnienie dostarczyłem wraz z podaniem z prośbą o zwolnienie mnie z zajęć
    wf. Jednak dyrekcja zażądała ode mnie podania powodu zwolnienia (choroby),
    ja odmówiłem co spowodowało odmowę dyrekcji do zwolnienia mnie z tych zajęć.
    Czy dyrekcja ma prawo podważyć moje zwolnienie lekarskie? Czy ma prawo żądać
    ode mnie podania powodu zwolnienia - choroby, czy nie obowiązuje w tym
    przypadku tajemnica lekarska?

    Pozdrawiam,
    MiC

    P.S> z regulaminu klasyfikowania i oceniania MENiS:
    § 8. 1. Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z zajęć z wychowania fizycznego,
    informatyki lub technologii informacyjnej na podstawie opinii o
    ograniczonych możliwościach uczestniczenia ucznia w tych zajęciach, wydanej
    przez lekarza, oraz na czas określony w tej opinii.

  • 2. Data: 2004-09-14 20:23:43
    Temat: Re: zwolnienie z wf a tajemnica lekarska
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    MiC <qba@[USUN-TO]interia.pl> napisał(a):

    > W dniu 1 września udałem się do lekarza pierwszego kontaktu na wizytę, jak
    > co roku na początku roku szkolnego... lekarz wystawił mi zwolnienie z zajęć
    > wychowania fizycznego na rok szkolny 2004/2005.

    Co dokładnie było napisane na zwolnieniu?

    RG

  • 3. Data: 2004-09-14 22:28:55
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Na zwolnieniu lekarskim musi być nazwa choroby na którą chorujesz nie ma tu
    domniemanej tajemnicy lekarskiej. Miałem ten sam przypadek więc idx do
    lekarza niech ci wpisze z jakiego powodu jesteś zwolniony (choroba).

  • 4. Data: 2004-09-14 23:11:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M.P" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > domniemanej tajemnicy lekarskiej. Miałem ten sam przypadek więc idx do
    > lekarza niech ci wpisze z jakiego powodu jesteś zwolniony (choroba).

    A z czego ów obowiązek wynika?

  • 5. Data: 2004-09-14 23:49:12
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > A z czego ów obowiązek wynika?

    o ile sie orientuje to z powodu "lenia", nie zwalniaja, :> i dyrekcja moze
    wziac to pod uwage :P :>:>

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 6. Data: 2004-09-15 05:17:35
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co dokładnie było napisane na zwolnieniu?

    nazwisko, imie, wiek, zalecenia: Na podstawie przeprowadzonych badań
    lekasrskich zwolenienie z zajec wf na okres roku szkolnego 2004/2005.

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 7. Data: 2004-09-15 05:19:03
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "M.P" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na zwolnieniu lekarskim musi być nazwa choroby na którą chorujesz nie ma
    tu
    > domniemanej tajemnicy lekarskiej.

    Prosze o podstawe prawna.

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 8. Data: 2004-09-15 07:02:55
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > o ile sie orientuje to z powodu "lenia", nie zwalniaja, :> i dyrekcja
    moze
    > wziac to pod uwage :P :>:>

    ROTFL.
    To może wogóle nie chodzić do lekarza tylko na konsylium do pokoju
    nauczycielskiego, skoro i tak grono pedagogiczne miałoby zakwestionować
    opinie lekarską?

    vertret

  • 9. Data: 2004-09-15 07:05:11
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    VERTRET wrote:

    > ROTFL.
    > To może wogóle nie chodzić do lekarza tylko na konsylium do pokoju
    > nauczycielskiego, skoro i tak grono pedagogiczne miałoby
    > zakwestionować opinie lekarską?

    heheheh :-) mozna i tak :-) ale nie zabierajmy chleba lekarzowi

  • 10. Data: 2004-09-15 20:18:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o ile sie orientuje to z powodu "lenia", nie zwalniaja, :> i dyrekcja moze
    > wziac to pod uwage :P :>:>

    Cienka podstawa prawna. Lekarz może zwolnić z WF-u. Gdzie jest napisane, że
    ma obowiązek złamać tajemnicę lekarską i poinformować o jakiejś tam chorobie
    szkołę. Podaj podstawę prawną.