  • 1. Data: 2004-09-14 18:53:14
    Temat: Nowa firma a koncesja....?
    Od: "fantomas" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    W ciagu najblizysz dni zakładam firme handlową,ale kiedys mysle o zalozeniu
    jakiegos punktu gastronomicznego.
    Przy okazji jako pośrednik bede handlował towarami które wymagają
    koncesji,moje pytanie:
    Czy jeżeli w PKD wpisze obszary objęte koncesją to muszę od razu pokazac
    jakąś promese że zostanie mi ona przyznana?
    Czy moze dopiero później mam się o nią starać ? jak juz firma zaistnieje i
    bedzie potrzeba
    dzieki za pomoc

    ---