  • 1. Data: 2005-12-22 16:28:29
    Temat: Zaczyna się
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    dostałem dziś z policji postanowienie o zamknięciu śledztwa przeciwko mnie.
    "W toku prowadzonego postepowania zebrano materiały, które dają podstawę do
    sporządzenia aktu oskarżenia i skierowania sprawy na drogę postepowania
    sądowego".
    Czego się mam teraz spodziewać i kiedy?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2005-12-22 18:39:47
    Temat: Re: Zaczyna si
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do sporządzenia aktu oskarżenia i skierowania sprawy na drogę postepowania

    aktu oskarzenia i zawiadomienia o terminie rozprawy. A kiedy to trudno
    powiedziec.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-12-22 22:23:35
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > sporządzenia aktu oskarżenia i skierowania sprawy na drogę postepowania

    Postawiono ci zarzuty?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-12-23 09:44:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > do sporządzenia aktu oskarżenia i skierowania sprawy na drogę postepowania

    kup mydelko

  • 5. Data: 2005-12-23 10:04:21
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 23.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    > Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > kup mydelko

    A co? Swędzi Cię?
    Najpierw pedofilskie linki, teraz mydełko. No, no! Panie Rokicki!

    --
    Piotrek

  • 6. Data: 2005-12-23 10:10:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co? Swędzi Cię?
    > Najpierw pedofilskie linki, teraz mydełko. No, no! Panie Rokicki!

    ten mezczyzna w mediamarkt nie robi zakupow

  • 7. Data: 2005-12-23 10:21:45
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    gazeta.pl> napisal/a:

    > ten mezczyzna w mediamarkt nie robi zakupow

    No stary. Liczę na Ciebie!

    --
    Piotrek