    From: <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienie lekarskie -dostarczenie i wypowiedzenie
    Date: Wed, 26 Jan 2005 11:58:43 +0100

    Witam Grupowiczow,

    Bardzo prosze o odpowiedz:

    1. w jakim czasie musze dostarczyc zwolnienie lekarskie do pracodawcy?
    (siedziba w Polsce, centrala za granica, zatrudniony jestem w polskiej
    spolce)

    2. gdzie mam dostarczyc zwolnienie? (polska czy centrala za granica?)

    3. czy musze wczesniej powiadomic pracodawce (przed wyslaniem listu ze
    zwolnieniem lekarskim) ze wysylam takie zwolnienie lub z inna informacja?
    czy sa dokladnie okreslone informacje, ktore musze przekazac pracodawcy?

    4. naszymi kadrami zajmuje sie biuro rachunkowe (ksiegowosc) i zwykle do
    nich wysylalem zwolnienia, czy w tym przypadku ich nalezy informowac/wysylac
    zwolnienie?

    5. pro forma zapytam czy pracodawca moze mnie zwolnic w trakcie zwolnienia
    lekarskiego?
    a czy moze mnie zwolnic w sobote i niedziele kidy to sa dni wolne od pracy?

    6. czy liczy sie dzien wyslalnia listu (stempel pocztowy) poleconego czy
    jego wplyw do pracodawcy?

    dziekuje za dokladna odpowiedz
    jest to dla mnei sprawa gardlowa
    gdyz jak mysle pracodawca szuuka mozliwosci zwolnienia mnei w nieuczciwy
    sposob
    Wieslaw
    w...@i...pl