  • 1. Data: 2004-04-16 14:40:51
    Temat: wypowiedzenie z pracy na okres próbny
    Od: janka<r...@w...pl>

    gdy ktos ma umowe o prace na okres próbny 3m-ce a w tym czasie
    znalazł bardziej dogodną prace to ile wczesniej powinien złożyć
    wymówienie?

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-16 20:37:39
    Temat: Re: wypowiedzenie z pracy na okres próbny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, janka wrote:

    >+ gdy ktos ma umowe o prace na okres próbny 3m-ce a w tym czasie
    >+ znalazł bardziej dogodną prace to ile wczesniej powinien złożyć
    >+ wymówienie?

    ...a co jest w umowie ?
    Ja rozumiem że umowę to się czyta na końcu, przed sprawą w sądzie.
    Ale może by tak zrobić wyjątek... ;) ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-04-17 08:30:21
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    wiadomości
    rtezjan.zabrze.pl...
    > ...a co jest w umowie ?
    > Ja rozumiem że umowę to się czyta na końcu, przed sprawą w sądzie.
    > Ale może by tak zrobić wyjątek... ;) ?

    Kodeks Pracy jasno reguluje...

    jeden tydzień

    p.