  • 1. Data: 2009-11-22 09:10:59
    Temat: zwolnienie lek.
    Od: "Ika" <i...@p...onet.pl>

    witam
    Jestem po operacji guza piersi.
    Bylam na zwolnieniu 182 dni, troche w zeszlym roku i do konca kwietnia w tym
    roku.
    Potem pracowalam caly czas, dopiero w listopadzie mialam infekcje i
    przebywalam 9 dni na zwolnieniu.
    Teraz znowu jest cos nie tak z moim cisnieniem tetniczym i znow jestem na
    zwolnieniu.
    Umowe o prace mam do konca roku.
    Co bedzie gdy moje zwolnienie przejdzie na drugi rok?, a umowa nie zostanie
    i przedluzona?
    Ubezpieczona jestem w ZUS-ie.
    Bardzo prosze, jesli ktos moze mi cos na ten temat napisac.

  • 2. Data: 2009-11-22 21:09:46
    Temat: Re: zwolnienie lek.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:heav74$1br$1@news.onet.pl Ika <i...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > tym roku.
    > Potem pracowalam caly czas, dopiero w listopadzie mialam infekcje i
    Wg podanych informacji te dwa zwolnienia nie mają ze sobą związku.
    Oba nie mają też związku z dalszą częścią perypetii zdrowotnych.

> [...]
    > zwolnieniu.
    > Umowe o prace mam do konca roku.
    > Co bedzie gdy moje zwolnienie przejdzie na drugi rok?, a umowa nie
    Umowa ulegnie rozwiązaniu, ZUS będzie wypłacał zasiłek chorobowy, nie
    pamiętam jak długo.

    --
    Jotte