  • 1. Data: 2002-04-03 06:46:05
    Temat: zwiazki zawodowe i prawo do tajemnicy korespondencji
    Od: gazebo <g...@k...net.pl>

    Jest duza firma, sprzet komputerowy, poczta korporacyjna i dane
    przechowywane w sieci LAN oraz na HDD (dysku twardym). Moje pytanie
    brzmi czy, a jesli to w jakich przypadkach szefostwo firmy moze
    przegladac dane zwiazkow zawodowych oraz monitorowac poczte korporacyjna
    (dostep przez administratora sieci na polecenie zwierzchnika)? Czy winno
    byc jakies porozumienie pomiedzy stronami odnosnie wykorzystania
    dodatkowej uslugi jaka jest poczta korporacyjna (siec LAN, komputer) czy
    reguluje to utawa o zwiazkach zawodowych? A jak to sie ma do telefonu?
    Mozna podsluchiwac czy nie? Pytan jest pare ale wynikaja one z obecnej
    sytuacji w firmie gdzie trwa alokacja pracownikow i nastepuje
    przenoszenie danych komputerowych (w tym zwiazkowych).

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 2. Data: 2002-04-03 13:23:40
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, gazebo wrote:

> [...]
    > brzmi czy, a jesli to w jakich przypadkach szefostwo firmy moze
    > przegladac dane zwiazkow zawodowych oraz monitorowac poczte korporacyjna

    W takich na jakie się owe związki zgodzą (czyli pewnie żadnych).

> [...]
    > dodatkowej uslugi jaka jest poczta korporacyjna (siec LAN, komputer) czy
    > reguluje to utawa o zwiazkach zawodowych? A jak to sie ma do telefonu?

    Po ustawa miałaby się zajmować taką kazuistyką? Od tego są porozumienia
    zbiorowe.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)