  • 1. Data: 2002-04-03 05:44:14
    Temat: Czy sa znizki na prawo jazdy
    Od: "Trybik" <m...@w...pl>

    Witam, chcę się zapytać na łamach grupy, czy osoby niepełnosprawne z dawną I
    grupą ma prawo do zniżki przy wydawaniu prawa jazdy. W najbliższym czasie
    czeka mnie wymiana prawka, to kosztuje obecnie 70 zł, coś mi się wydaje, że
    dawno temu była zniżka 50% przy wydawaniu tego dokumentu dla ON.
    I jeszcze jedno pytanko, moje prawko jest z "PL" jeszcze z czasów PRL, ale
    nie sądzę, by było ono międzynarodowe, a chyba tylko dzieki takiemu można
    wyjechać za granicę. Jesli tak, to czy wymieniając prawko mogę zażyczyć
    sobie międzynarodowe, czy też trzeba spełniać jakieś wymogi, być po jakimś
    przeszkoleniu, by je uzyskać?

    Dzięki za informacje i pozdrawiam
    Mariusz Trybik