  • 1. Data: 2002-12-04 06:53:22
    Temat: zobowiązania spółdzielcze po ustaniu członkostwa
    Od: "GRiD" <g...@m...lub.pl>

    Witam

    będąc członkiem spółdzielni mieszkaniowej, z własnościowym prawem do lokalu,
    na własny koszt w 99r. wymieniłem stolarkę okienną zakwalifikowaną do
    wymiany
    (protokół kwalifikacyjny)

    Następnie komisja sporządziła protokół odbioru i po pewnym czasie
    od spółdzielni otrzymałem pismo w którym napisano m.in.
    "ekwiwalent... zostanie wypłacony w chwili
    kiedy kolejka wynikająca z daty złożenia podania o wymianę stolarki
    obejmie Pana mieszkanie (zostanie wprowadzony do planu remontów)"

    W zwiazku z tym, że mieszkanie ostatnio sprzedałem, a na wypłatę ekwiwalentu
    wcale się nie zanosi, zastanawiam się nad tym
    czy spółdzielnia nie powinna się ze mną rozliczyć w momencie ustania
    członkostwa,
    ew. jak ją do tego zmusić?

    pozdrawiam
    GRiD