  • 1. Data: 2005-11-04 10:15:40
    Temat: znowu nieszczesna TPSA
    Od: "Betinka" <beataa85_XXX_@_XXX_poczta.onet.pl>

    Witam!

    W zeszlym miesiacu zorientowalam sie, ze od lipca do rachunku naliczana
    zostawala usluga "wybrane numery TP" oraz "rozmowy z rabatem tp-komorkowe".
    Rachunki byly placone. Zadzwonilam na blekitna linie, zeby podali mi numery,
    ktore objete sa tym rabatem. Nie znalam żadnego. Zostala zlozona reklamacja
    , ze takaie uslugi nie byly zamawiane. Po jakims czasie przyszla odpowiedz,
    ze reklamacja nie zostala uwzgledniona, bowiem posiadaja cala dokumentacje,
    ktora potwierdza zlozenie zamowienia na te uslugi i dolaczone bylo ksero
    trzech umow podpisanych rzekomo przez mojego tate. Najlepsze jest to, ze na
    kazdej z nich byl zlozony podpis innym charakterem pisma. Oczywiscie moj
    tata nie podpisywal nigdy takiego zamowienia..Co prawda naliczane jest 4
    zl. miesiecznie od lipca, ale chodzi o sam fakt. Jest to ewidentne oszustwo.
    Na blekitnej linii nic nie chcieli powiedziec. Co mozna w zwiazku z tym
    zrobic? Gdzie mozna sie zwrocic z ta sprawa?

  • 2. Data: 2005-11-04 11:37:14
    Temat: Re: znowu nieszczesna TPSA
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Betinka napisał(a):
> [...]
    > Na blekitnej linii nic nie chcieli powiedziec. Co mozna w zwiazku z tym
    > zrobic? Gdzie mozna sie zwrocic z ta sprawa?
    do prokuratury, zlorzyc doniesienie o popelnieniu przestepstwa
    (falszerstwo podpisu)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 3. Data: 2005-11-04 15:36:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

    > do prokuratury, zlorzyc doniesienie o popelnieniu przestępstwa
    > (fałszerstwo podpisu)

    Dokładnie tak! Dołączyć w miarę możliwości uzyskane od nich kserokopie
    rzekomo podpisanych przez ojca umów, by nie było wątpliwości.

  • 4. Data: 2005-11-07 10:05:10
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 4 lis o godzinie 11:15, na pl.soc.prawo, Betinka napisał(a):

> [...]
    > Na blekitnej linii nic nie chcieli powiedziec. Co mozna w zwiazku z tym
    > zrobic? Gdzie mozna sie zwrocic z ta sprawa?

    ja mialem identycznby przypdaek - tylko ze zorientowalem sie po otrzymaniu
    pierwszej faktury.
    zlozylem reklamacje ustna na blueline, i nastepnie juz pisema z podanym nr
    zgloszonej reklamacji otrzymanej od konsultanta BL. nie potrafiono mi
    wskazac na jakiej podstawie uruchomiono uslugi - zazadalem pdania nr
    rzekomo wybranych przezemnie. sprawdzilem je sobie - wszystkie byly zre
    stefy gliwickiej, nigdy nie korzystqalem z tych numerow wczesniej.
    otrzymalem odpowiedz pisemna uznajaca w pelni moje roszczenia, w
    nastepstwie otrzymalem faktury korygujace.

    --
    Herbi
    07-11-2005 11:05:05