eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznowu nieszczesna TPSA › Re: znowu nieszczesna TPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu nieszczesna TPSA
    Date: Mon, 7 Nov 2005 11:05:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <1q8c9c59bsl35$.dlg@onet.pl>
    References: <dkfcd0$sht$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: z...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: bzp36.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1131357844 28343 83.30.61.36 (7 Nov 2005 10:04:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2005 10:04:04 +0000 (UTC)
    X-User: herbinek
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:340093
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 4 lis o godzinie 11:15, na pl.soc.prawo, Betinka napisał(a):


    > W zeszlym miesiacu zorientowalam sie, ze od lipca do rachunku naliczana
    > zostawala usluga "wybrane numery TP" oraz "rozmowy z rabatem tp-komorkowe".
    > Rachunki byly placone. Zadzwonilam na blekitna linie, zeby podali mi numery,
    > ktore objete sa tym rabatem. Nie znalam żadnego. Zostala zlozona reklamacja
    > , ze takaie uslugi nie byly zamawiane. Po jakims czasie przyszla odpowiedz,
    > ze reklamacja nie zostala uwzgledniona, bowiem posiadaja cala dokumentacje,
    > ktora potwierdza zlozenie zamowienia na te uslugi i dolaczone bylo ksero
    > trzech umow podpisanych rzekomo przez mojego tate. Najlepsze jest to, ze na
    > kazdej z nich byl zlozony podpis innym charakterem pisma. Oczywiscie moj
    > tata nie podpisywal nigdy takiego zamowienia..Co prawda naliczane jest 4
    > zl. miesiecznie od lipca, ale chodzi o sam fakt. Jest to ewidentne oszustwo.
    > Na blekitnej linii nic nie chcieli powiedziec. Co mozna w zwiazku z tym
    > zrobic? Gdzie mozna sie zwrocic z ta sprawa?


    ja mialem identycznby przypdaek - tylko ze zorientowalem sie po otrzymaniu
    pierwszej faktury.
    zlozylem reklamacje ustna na blueline, i nastepnie juz pisema z podanym nr
    zgloszonej reklamacji otrzymanej od konsultanta BL. nie potrafiono mi
    wskazac na jakiej podstawie uruchomiono uslugi - zazadalem pdania nr
    rzekomo wybranych przezemnie. sprawdzilem je sobie - wszystkie byly zre
    stefy gliwickiej, nigdy nie korzystqalem z tych numerow wczesniej.
    otrzymalem odpowiedz pisemna uznajaca w pelni moje roszczenia, w
    nastepstwie otrzymalem faktury korygujace.


    --
    Herbi
    07-11-2005 11:05:05

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1