  • 1. Data: 2002-11-16 15:32:15
    Temat: zniżki kombatanckie
    Od: "mundi" <m...@g...pl>

    Mam pytanie chciałbym wziąć telefon na dziadka kombatanta co dało by mi 50%
    zniżki lecz przy podpisaniu umowy należy podpisac deklaracje że nie korzysta
    się ze zniżki u innego operatora( dziadek ma zniżke w telekomunikacji). W
    salonie powidzieli mi że nie powinno byc z tym problemu bo nikt nie sprawdza
    czy ktos ma drugi telefon ( firma nie może udostępniac informacji ze wzgledu
    na ochrone danych osobowych) Prawda? a może wciskaja mi kit?
    Czy moze ktos z grupowiczów brał tak telefon?
    Jakie sa konsekwencje w przypadku odkrycia posiadania drugiej zniżki?
    z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam Mundi