  • 1. Data: 2002-11-16 14:02:53
    Temat: konsekwencje uzycia paralizatora
    Od: "beka" <b...@i...pl>

    witam,

    od mniej wiecej roku woze w aucie paralizator, jeszcze nie zdarzylo sie
    zebym musial go uzyc .. lecz nigdy nic nie wiadomo, i tu nasunelo mi sie
    pytanie: jakie konsekwencje moglbym poniesc, gdybym uzyl go w obronie
    wlasnej, a napastnik w nastepstwie tego doniosl by na mnie na policje ?

    pozdrawiam
    BJK

  • 2. Data: 2002-11-16 21:15:15
    Temat: Odp: konsekwencje uzycia paralizatora
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik beka <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar5j6a$9g0$...@n...tpi.pl...
    : witam,
    :
[...]

    Pewnie byś ze trzy latka dostał za spowodowanie zagrożenia życia napastnika
    :)

    PawełJ

  • 3. Data: 2002-11-17 02:27:58
    Temat: Re: konsekwencje uzycia paralizatora
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "beka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pytanie: jakie konsekwencje moglbym poniesc, gdybym uzyl go w obronie
    > wlasnej, a napastnik w nastepstwie tego doniosl by na mnie na policje ?

    zamiast paralizatora kup sobie spluwe i tak jej uzyj zeby juz nie donosil
    :-)
    a tak powaznie to nieprzejmuj sie konsekwencjami, lepiej miec zawiasy, zyc i
    chodzic o wlasnych silach niz bez wyroku smigac na wozku....
    a tak BTW mialem ta watpliwa przyjemnosc uzyc w obronie wlasnej broni i po
    prawie 3 latach zwiedzania sadow uwierzylem w sprawiedliwosc :)

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

  • 4. Data: 2002-11-17 11:44:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ar6url$g3i$1@news.onet.pl> carlosky napisał(a):
    > a tak BTW mialem ta watpliwa przyjemnosc uzyc w obronie wlasnej broni i po
    > prawie 3 latach zwiedzania sadow uwierzylem w sprawiedliwosc :)

    Jakiej broni?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2002-11-17 11:53:20
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Jakiej broni?

    gazowka

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

  • 6. Data: 2002-11-17 14:46:06
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "beka" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > pytanie: jakie konsekwencje moglbym poniesc, gdybym uzyl go w obronie
    > wlasnej, a napastnik w nastepstwie tego doniosl by na mnie na policje ?

    Hmmm, chyba najlepiej prądem / gazem i strategiczny odwrót.
    ;)

  • 7. Data: 2002-11-18 08:10:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Nov 2002, Q wrote:

    >+ "beka" <b...@i...pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Hmmm, chyba najlepiej prądem / gazem i strategiczny odwrót.

    No... A później twierdzić że ma się inne numery rejestracyjne
    niż się ma ;)

    >+ ;)

    :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-11-18 09:19:12
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    tanpol.com.pl...

    > No... A później twierdzić że ma się inne numery rejestracyjne
    > niż się ma ;)

    W takich sytuacjach ludzie zwykle nic nie widzą i nic nie słyszą.
    ;)