  • Data: 2005-04-11 14:12:35
    Temat: znizki OC a wspolmalzonek
    Od: "gemini" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moj ojciec ma znizki za bezszkodowa jazde w PZU (wlasciwie wszystkie mozliwe
    znizki).
    Agent ubezpieczeniowy mi powiedzial, ze jezeli nie ma rozdzielnosci
    majatkowej pomiedzy malzonkami to moja matka moze isc do PZU, poprosic o
    wypis, i potem gdy kupie samochod i ustanowie matke jako wspolwlasciciela,
    to bede mogl korzystac ze znizek ojca. Ojca nie chce ustanawiac jako
    wspolwlasciciela.

    Czy to prawda? Czy komus sie cos pomylilo?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    gemini