eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu › znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
  • Data: 2012-01-23 22:03:18
    Temat: znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
    Od: "nekany" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od pewnego czasu jestem ofiara dzialania grupy kilku osób (jestem w stanie
    ich wskazać) polegającego na:
    - umieszczaniu w Internecie pomawiających i zniesławiających a nawet
    grożących tekstów na mój temat,
    - wybijaniu mi szyb w domu,
    - obserwowaniu,
    - uszkodzeniu pojazdu - przebijanie wszystkich opon i rysowanie lakieru.

    O wszystkich incydentach wie policja i prowadzone sa postepowania traktujace
    jednak kazdy z tych czynow z osobna.
    Co powinnam zrobic aby te fakty powiazano ze soba? Jak z nimi walczyc?