  • 1. Data: 2003-07-18 12:44:28
    Temat: zniesławienie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc:

    Opublikowałem w necie na swojej www informacje na temat mojego samochodu. Że
    samochód firmy X sprzedany przez dealera Y psuje się , naprawy i serwis
    drogie i ogólnie odradzam komukolwiek zakup samochodu marki X zwłąszcza w
    firmie Y.
    Firma Y zagroziła mi skierowaniem sprawy do sądu z powodu zniesławienia
    poprzez publikowanie NIEPRWADZIWYCH informacji.
    czy ktoś coś może poradzić?
    nie chciałbym się procesować bo to koszty ale z drugiej strony racja jest po
    mojej stronie... no i mam przecież konstytucyjne prawo do wypowiedzi...
    na priv proszę

  • 2. Data: 2003-07-18 13:10:55
    Temat: Re: zniesławienie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > drogie i ogólnie odradzam komukolwiek zakup samochodu marki X zwłąszcza w
    > firmie Y.
    > Firma Y zagroziła mi skierowaniem sprawy do sądu z powodu zniesławienia

    Jesli usuniesz z tekstu "zwlaszcza w firmie Y", to chyba niewiele zmieni
    sens publikacji, a firma Y straci podstawy do walki ?

  • 3. Data: 2003-07-18 13:24:10
    Od: marek <f...@f...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jesli usuniesz z tekstu "zwlaszcza w firmie Y", to chyba niewiele zmieni
    > sens publikacji, a firma Y straci podstawy do walki ?

    Jak masz jaja to nic nie usuwaj.

    pzdr

  • 4. Data: 2003-07-19 00:10:43
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o pomoc:

    ustawa prawo prasowe 26 stycznia 1984

  • 5. Data: 2003-07-19 05:32:24
    Od: t...@w...pdi.net

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    > mojej stronie... no i mam przecież konstytucyjne prawo do wypowiedzi...

    Moga cie podac do sadu ZAWSZE. Ale czy podales nieprawdziwe informacje? Byc
    moze chca cie zmusic do usuniecia strony i po prostu Cie strasza. Jakbys byl
    uprzejmy podaj adres tej strony. Jelsi nie chcez publicznie to podaj mi na
    priv :-)

    Przy okazji: http://www.fun.from.hell.pl/2002-08-14/kia.jpg

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski

  • 6. Data: 2003-07-19 07:12:50
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <M...@n...tpi.pl>, KrzysiekPP wrote:

    > Jesli usuniesz z tekstu "zwlaszcza w firmie Y", to chyba niewiele zmieni
    > sens publikacji, a firma Y straci podstawy do walki ?

    W sumie wydaje się ten zapis być dosyć bezpieczny bo w końcu każdy ma
    pełne prawo do własnego zdania a tym jest właśnie stwierdzenie, że się
    odradza zakup zwłaszcza w firmie Y. Co innego jakby zdanie było
    sformułowane, że jakość obsługi (etc.) jest zła, zwłaszcza w firmie Y. A
    może się mylę bo może być to rozpatrywane w kontekscie całości? :)

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2003-07-19 09:51:35
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Firma Y zagroziła mi skierowaniem sprawy do sądu z powodu
    > zniesławienia poprzez publikowanie NIEPRWADZIWYCH informacji.

    ja sie nie znam ale przeciez jak piszesz to chyba nie dla jaj ale prawdziwe
    rzeczy ?

    Jak znieslawiasz ? Oceniasz firme a nie piszesz te zlamane i smierdzace
    ch... i k... ?

  • 8. Data: 2003-07-19 14:47:34
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jak masz jaja to nic nie usuwaj.

    tego akurat mi nie brakuje czego nie da się powiedzieć o pieniądzach na
    adwokatów, koszty sądowe itp, itd...

  • 9. Data: 2003-07-20 21:59:27
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    Art.213 § 2 KK - "Nie popełnia przestępstwa
    określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto publicznie podnosi lub rozgłasza
    prawdziwy zarzut służący obronie społecznie uzasadnionego interesu" - jak
    najbardziej jest więc to wskazane. Jeżeli autor potrafi to udowodnić to nic
    mu nie grozi.

    to się pojawiło na pl.comp.pecet w zwiążku z wątkiem ">>> oto ZŁODZIEJ z
    komis.interia.pl - poznajcie go !!! <<<v" także raczej wszystko full-wypas.
    aha: pamiętaj: Polska jest krajem wolnym i każdy ma prawo do wolnosci
    wypowiedzi, nikogo nie obrażając! (słowa nauczycielki na WOS'ie:)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie