  • 1. Data: 2004-05-31 08:37:34
    Temat: Re: znęcanie - dowód w postaci nagrania audio
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Kamil D. napisał:

> [...]
    > przeraziło mnie co tam się dzieje, nagranie zrobione na klatce przez
    > podwójne drzwi! Sytuacja powtarza się co kilka dni, niestety sąsiadki
    > mieszkające obok nie chcą mieć z tym nic wspólnego, nie będą zeznawać, nie
    > chcą tego nigdzie zgłaszać, oprócz nich nie ma żadnych świadków lub osoby te
    > udają że nie są niczego świadome. jedynym dowodem jest to nagranie i wlaśnie
    > w tym momencie zwracam się do was, czy takie nagranie jest jednoznacznym
    > dowodem, czy to wystarczy aby np. sąd skazał tego człowieka? W ogóle gdzie
    > mam to zgłosić? Na policje? Znając życie oleją zagadnienie...

    za te nagranie mozesz dostac w mediach troche kasy.
    1. Na policji zglos przestepstwo i daj to jako dowód
    2. Pujdz z ofertą do najbliższych mediów i z kopią nagrania
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 2. Data: 2004-05-31 11:43:51
    Temat: znęcanie - dowód w postaci nagrania audio
    Od: "Kamil D." <k...@p...onet.pl>

    Witam.
[...]

    Kamil D.
    k...@g...pl
    gg# 1328918

  • 3. Data: 2004-05-31 11:54:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil D. wrote:
    > Witam.
    > Parę dni temu nagrałem w bloku mojej dziewczyny nagrałem fragment awantury
    > domowej (ojciec znęca się nad córka) www.kamil.gsi.pl/nagranie.wav ,

    Jakiś walnięty plik.

    > W ogóle gdzie
    > mam to zgłosić? Na policje? Znając życie oleją zagadnienie...

    W takim razie ogóle nie znasz życia.

    Policji zgłaszać jak najbardziej, a jak masz nagranie (najepiej
    analogowe) to też się może przydać.

  • 4. Data: 2004-05-31 12:09:53
    Od: "Kamil D." <k...@p...onet.pl>

    > Jakiś walnięty plik.

    Działa w WinAmpie 2.80 u mnie, znajomi ściągali i jest ok.

    > Policji zgłaszać jak najbardziej, a jak masz nagranie (najepiej
    > analogowe) to też się może przydać.

    Nagranie jest cyfrowe, zrobione za pomocą telefonu (6510), niestety nic
    lepszego pod ręką nie było.

  • 5. Data: 2004-05-31 12:11:36
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > udaj? że nie s? niczego ?wiadome. jedynym dowodem jest to nagranie i wla?nie
    > w tym momencie zwracam się do was, czy takie nagranie jest jednoznacznym
    > dowodem, czy to wystarczy aby np. s?d skazał tego człowieka? W ogóle gdzie
    > mam to zgłosić? Na policje? Znaj?c życie olej? zagadnienie...

    Idz z tym na policje .... ale znajac zycie trzeba bedzie jeszcze
    poszkodowanych. A jesli corka nie potwierdzi, to sprawa skonczy sie na
    niczym ...

  • 6. Data: 2004-05-31 12:51:41
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Kamil D." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    jak mówisz ze nagrałeś to i powtarza się cyklicznie to nic nie zrobisz
    jeśli nie będzie swiadka takiej awantury i nagrania -trzeba przyłapać
    nerwowego tatusia na gorącym uczynku mieć swiadka ,nagrywaać i wezwać
    policję mówiąc ze facet bije kobietę i chyba zatłucze ją na śmierć i
    zdaje się że minął cię na schodach z siekierą w ręku przyjadą wtedy
    nie jeden a kilka i antyterror z legarami do zawiasów - jak zaczniesz
    opowiadać historię o scysji ojca z córką to przyjadą ale po drodze to
    może złapią jeszcze kogoś że nie włączył kierunkowskazu ..takie jest
    życie ... nagranie to możesz przedstawić policji pozostanie choćby
    notatka słuzbowa a papier do papiera i się uzbiera.

    Lesław

  • 7. Data: 2004-05-31 13:12:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil D. wrote:

    > Działa w WinAmpie 2.80 u mnie, znajomi ściągali i jest ok.

    Coś spaprałeś. Podejrzewam, że albo użyłeś jakiegoś mało standardowego
    windowszawego kodeka, albo kodeka od tej całej nokii. Nie wszyscy mają
    nokię i nie wszyscy mają wingrozę.

    Szkoda.

  • 8. Data: 2004-05-31 15:22:27
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W ogóle gdzie
    > mam to zgłosić? Na policje? Znając życie oleją zagadnienie...

    Skoro uwazasz ze oleją to sam idz i obij ryja komu trzeba - trzeciego
    wyjscia nie widze.

    pdr
    Olo

    PS: A to na pewno nie u Seby? ;-PPP

  • 9. Data: 2004-05-31 15:28:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > za te nagranie mozesz dostac w mediach troche kasy.
    > 1. Na policji zglos przestepstwo i daj to jako dowód
    > 2. Pujdz z ofertą do najbliższych mediów i z kopią nagrania

    Nie byłbym takim entuzjastą jesli chodzi o upublicznianie tego rodzaju
    nagrań - moim zdaniem nawet w powyzszym poscie nie powinno sie to ukazac. A
    temu ciulowi obciąłbym jaja tasakiem a jak sytuacja sie powtorzy - łeb.

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-05-31 15:47:55
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Kamil D. wrote:

> [...]
    > dowodem, czy to wystarczy aby np. sąd skazał tego człowieka? W ogóle gdzie
    > mam to zgłosić? Na policje? Znając życie oleją zagadnienie...

    A ile lat ma ta córka?