  • 1. Data: 2004-05-31 08:33:42
    Temat: Re: Wlamanie na konto - mozna kogos oskarzyc?
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik datura napisał:

    > Witam,
    >
    > ktos wlamal mi sie na konto GG, pozostawil chamski komentarz i byc moze
    > rozmawial z osobami z ktorymi utrzymuje kontakt.
    > Czy jezeli zdobede jego numer ip, bede mogl mu cos zrobic? (prawnie :-) )
    > Jakich dowodow ewentualnie potrzebuje?
    > Czy byly juz tego typu sprawy, czy to jest z gory przegrane?

    nie mozesz nic zrobić.
    Nastepnym razem pilnuj dostępu do wlasnego profilu GG
    pozdrawiam.
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 2. Data: 2004-05-31 08:34:37
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik datura napisał:

> [...]
    > Jakich dowodow ewentualnie potrzebuje?
    > Czy byly juz tego typu sprawy, czy to jest z gory przegrane?

    chyba ze ktoś z innego komputera niz twoj wykradl poprostu te dane...
    wtedy mozesz go oskarzyc. Ale o co? niech odpowiedza prawnicy ;)
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 3. Data: 2004-05-31 13:44:21
    Temat: Wlamanie na konto - mozna kogos oskarzyc?
    Od: "datura" <b...@w...pl>

    Witam,

[...]

    Pozdrawiam
    Sprawiedliwy

  • 4. Data: 2004-05-31 14:52:46
    Od: "datura" <b...@w...pl>

    > chyba ze ktoś z innego komputera niz twoj wykradl poprostu te dane...
    > wtedy mozesz go oskarzyc. Ale o co? niech odpowiedza prawnicy ;)

    Dzieki za odpowiedz.
    Na 99% to nie byl moj komputer.
    Mam zapewnienie, ze jezeli policja sie zwroci z prosba to uzyskaja ten numer
    IP.
    Ale pytanie co dalej? Czy policja sie tym w ogole zajmie? O co mozna w tym
    przypadku kogos oskarzyc? (no jest i wlamanie, i pomowienie i gorszenie
    innych, podszywanie sie pod kogos).

    Czy to bylby precedens? Czy takie sprawy juz byly?

    Sprawiedliwy

  • 5. Data: 2004-05-31 17:00:33
    Od: "email" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > nie mozesz nic zrobić.

    nieprawda mozesz
    zglos podejrzenie popelnienie przestepstwa na policji
    Logi beda na serwerze
    > Nastepnym razem pilnuj dostępu do wlasnego profilu GG
    nie da sie do konca upilnowac:)