  • 21. Data: 2007-09-27 09:00:29
    Temat: Re: znalezisko... zabrali i nie chca oddac :) co dalej?
    Od: radek k <r...@w...pl>

    szerszen napisał(a):
    > Fundacja posiada status organizacji pożytku publicznego
    > Użytkownik "radek k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > :)
    > a pozwolenie na bron posiadasz?
    > zapewne nie, wiec jak chcesz odzyskac ostra bron?

    nie mam pozwolenia, ale chce odzyskac zabytek :) niech sobie
    przewiercaja lufe, rozwala zamki w srodku, byleby wyglad zewnetrzny
    zostal zachowany a bron stala sie niezdatna do uzytku (czyli wystrzalu).
    ja bede zadowolony, strzelac z niej nie zamierzam :)

    radek

  • 22. Data: 2007-09-27 12:03:54
    Od: Yes <y...@p...onet.pl>

    > tez myslalem o 181 kc... tylko jak teraz przekonac organy przymusu do
    > oddania mi tej broni :) Powiem tyle, jezeli nie bedzie po dobroci to
    > sprawa naprawde stanie sie glosna, poniewaz nie mozna ot tak sobie
    > przyjsc i wziac, tym bardziej ze NIKT nie potrafi podac zadnej mocnej
    > podstawy na mocy ktorej policja, prokuratura mogliby to zrobic... jakas
    > furtka musi byc....
    >
    > pozdrawiam
    >
    > radek

    A próbowałeś zapytać Policję o paragraf na podstawie którego zabrali Ci
    ten zabytek? Oczywiście pytasz tylko w formie pisemnej i takiej też
    odpowiedzi oczekuj.

    pozdrawiam

    yes

  • 23. Data: 2007-09-27 14:06:56
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    radek k pisze:

> [...]
    > zostal zachowany a bron stala sie niezdatna do uzytku (czyli wystrzalu).
    > ja bede zadowolony, strzelac z niej nie zamierzam :)

    Ciekawy problem, sam jestem ciekaw jak się skończy. Zdecydowanie
    popieram próbę walki o odzyskanie zabytków.

  • 24. Data: 2007-09-27 15:38:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Sep 2007, radek k wrote:

    > no dobra :) ale podobno prawo tu i sprawiedliwosc :))))

    Objaśnienie tego zjawiska znajdziesz na grupie pl.rec.foto.cyfrowa
    W dyskusjach o akumulatorach :>

    Już wyjaśniam: czy ktoś broni *nazwać* konkretny model akumulatora
    np. "Turbo Fix"? Nie? No a "3100mAh"? :O
    To że będzie on miał pojemność 1800mAh to zupełnie inna sprawa, prawda?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2007-09-27 15:39:53
    Od: radek k <r...@w...pl>

    Yes napisał(a):

    > A próbowałeś zapytać Policję o paragraf na podstawie którego zabrali Ci
    > ten zabytek? Oczywiście pytasz tylko w formie pisemnej i takiej też
> [...]

    zabrali to we wtorek, jutro zwracam sie z oficjalnymi podziekowaniami za
    sprawnie przeprowadzona akcje zabezpieczania broni, oraz z zapytaniem
    kiedy moge oczekiwac jej zwrotu :)

    pozdrawiam

    radek

  • 26. Data: 2007-09-27 15:41:06
    Od: radek k <r...@w...pl>

    MAc napisał(a):

    > Ciekawy problem, sam jestem ciekaw jak się skończy. Zdecydowanie
    > popieram próbę walki o odzyskanie zabytków.

    bede informowal na biezaco na grupie :)

    radek