  • 1. Data: 2007-09-26 16:42:05
    Temat: Wybory - dziennikarze w lokalu.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy dziennikarze przebywający w lokalu wyborczym mogą wykonywać zdjęcia (bo
    wywiadów nie mogą prowadzić).
    Piotr

  • 2. Data: 2007-09-26 17:28:53
    Temat: Re: Wybory - dziennikarze w lokalu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piter wrote:
    > Witam.
    > Czy dziennikarze przebywający w lokalu wyborczym mogą wykonywać zdjęcia (bo
    > wywiadów nie mogą prowadzić).

    A czy w lokalu znajdują się może stanowiska lęgowe ptactwa chronionego?

  • 3. Data: 2007-09-26 20:36:04
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A czy w lokalu znajdują się może stanowiska lęgowe ptactwa chronionego?
    czy chronione to watpie ale lęgowe ptactwa hmm mam nadzieje ze nie :D

  • 4. Data: 2007-09-26 21:31:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    K. M wrote:

    > czy chronione to watpie ale lęgowe ptactwa hmm mam nadzieje ze nie :D

    Więc żadnej podstawy do zakazywania fotografowania nie ma :-P

    No, chyba że włażą z wyborcami do kabin...

  • 5. Data: 2007-09-26 22:47:34
    Od: "Daniello" <g...@g...jk>

    > Czy dziennikarze przebywający w lokalu wyborczym mogą wykonywać zdjęcia
    > (bo wywiadów nie mogą prowadzić).
    > Piotr

    Oczywiście, że można.
    Lecz nie mam ochoty próbowac.