  • 1. Data: 2005-08-18 13:00:15
    Temat: znaki graficzne
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Mam pytanie odnośnie znaków graficznych używanych powszechnie takich jak:
    kieliszek - informacja że towar jest "delikatny" itd.
    Chodzi o to czy można dobrowolnie wykorzystwyać takie znaki. Ja piszę
    książkę i chciałem na swojej okładce zamieści taki znak. Czy mogę to zrobić
    ot tak? Bez żadnej zgody, aprobaty, itd itp?

    TIA

    --

    _ - Krzysztof - _

  • 2. Data: 2005-08-18 18:58:37
    Temat: Re: znaki graficzne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    Możesz spokojnie.

  • 3. Data: 2005-08-18 19:46:59
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Krzysztof <k...@i...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Mam pytanie odnośnie znaków graficznych używanych powszechnie takich
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Zasada ogólna: znak, który jest używany powszechnie, moze być powszechnie
    uzywany :-)
    Pzdr
    Roman Rumpel

    --
    W ogole dyskusja jest bezprzedmiotowa i zakrawa na trolowanie z racji
    wyjatkowo prostej solucji poruszanego problemu.

    (C)T.Francuz.

  • 4. Data: 2005-08-18 20:07:02
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > książkę i chciałem na swojej okładce zamieści taki znak. Czy mogę to zrobić
    > ot tak? Bez żadnej zgody, aprobaty, itd itp?

    znaki takie jak opisales nie sa zarejestrowanymi znakami towarowymi ani
    tez wartosciami przynaleznymi komus, mozesz dowolnie zamieszczac je na
    czymkolwiek chcesz(oczywiscie swoim, lub za czyims pozwoleniem)

  • 5. Data: 2005-08-18 20:58:12
    Od: "HardwireD" <d...@d...sfgag>

    >znaki takie jak opisales nie sa zarejestrowanymi znakami towarowymi ani

    a gdyby tak zarejestrowac taki znak teraz :) ?

  • 6. Data: 2005-08-19 06:24:12
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    HardwireD napisał(a):

    > a gdyby tak zarejestrowac taki znak teraz :) ?

    a jak udowodnisz ze jestes jego twurca i masz do niego jakies prawa??? ;)

  • 7. Data: 2005-08-19 07:59:44
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Dzieki

  • 8. Data: 2005-08-19 08:00:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Harry napisał(a):

    > a jak udowodnisz ze jestes jego twurca i masz do niego jakies prawa??? ;)

    _twurca_ ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 9. Data: 2005-08-19 20:55:06
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Johnson napisał(a):

    > _twurca_ ?

    czepiasz sie ;)

  • 10. Data: 2005-08-20 21:07:43
    Od: "LukasB" <t...@t...prl>

    Użytkownik "HardwireD" <d...@d...sfgag> napisał w wiadomości

    > a gdyby tak zarejestrowac taki znak teraz :) ?

    Hm.. lepiej, pozwać o wprowadzenie w błąd przez umieszczenie znaku uzywanego
    jako ostrzeżenie np. o promieniowaniu czy "szkle". :->

    btw, a normy regulujące wygląd znaków i przepisy o zastosowaniu?