  • 1. Data: 2005-08-18 13:00:50
    Temat: Re: Sklepikarz spuszcza mi powietrze z kol. Co robic?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wiele innych miejsc, na ktorych przewaznie parkuje, ale
    > czasem wszystkie sa zajete, wtedy parkuje na wspomnianym
    > chodniku.
    > I tutaj pojawia sie problem, bo wlasciciel sklepu
    > uzurpuje sobie prawo do tego miejsca i jak ja tam
    > zaparkuje spuszcza mi bydlak powietrze z kola. Zdarzylo
    > sie to juz 2 razy. Za drugim powiedzialem mu pare
    > niemilych slow. Ale chcialbym jakos problem rozwiazac, bo
    > jest to niedopuszczalne, zeby jakis baran mi powietrze
    > spuszczal.
    > Prosze o rady, tak zgodne z prawem, jak i bardziej

    Polej mu prog jakims smierdzacym plynem ktory
    mozna kupic w sklepie ze "smiesznymi rzeczami".
    I oczywiscie powiedz, ze to Ty informujac,
    ze bedzie tak za kazdym razem jak zobaczysz
    odcisk palca na ucie.

    Jak mu klienci nie beda wchodzic do sklepu
    to szybko zmadrzeje ;)

  • 2. Data: 2005-08-18 13:41:07
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:de20r8$1bcl$1@alfa.ceti.pl
    użytkownik *Jakub Jewuła* napisał(a):

    > Polej mu prog jakims smierdzacym plynem ktory
    > mozna kupic w sklepie ze "smiesznymi rzeczami".

    Podpowiadam: kwas masłowy jest rewelacyjny, ale raczej nie do dostania w
    sklepie ze śmiesznymi rzeczami.
    Big Jack

    --
    //////