  • 11. Data: 2004-07-25 11:34:03
    Temat: Re: zmiana zakresu obowiązków- czy muszę się zgodzić
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Czy waść Rokicki czyta na co odpisuje?

    czasami :)

    > Co prawda nie wynika to wprost z postu pytającej - ale nie sądzisz że może
    > to być sytuacja iż pytająca _najmuje_ lokal w jakimś kompleksie i
    > _właściciel/ administrator/_ nakłada obowiązek utrzymania owych schodów w
    > czystości przez najmującą?

    sa niejasne 2 rzeczy,
    1.czy to jest firma Pani Magdy, jezeli jest to firma Pani Magdy to zawsze
    moze zmienic lokal,
    jezeli umowa przewiduje sprzatanie, to sorry. A jezeli pada propozycja
    zmienienia umowy
    ona odmawia, umowy sie nie przedluza i tyle.
    Stracic na tym moze jedynie ona sama. Nie bedzie miala gdzie firmy
    prowadzic.

    2.czy Pani Magda pracuje dla kogos, kto wie o wszystkim i wydal wlasnie
    takie polecenie
    (bo watpie by facet administrator podszedl sobie do jakiejs pracowniczki
    nakazal to i owo)
    jezeli tak, to patrz moja odpowiedz, nie podoba sie to papa, umycie schodow
    raz w tygodniu
    to nie taka straszna praca. Ni ewiem w jakim ona swiecie zyje..
    Moze ma to szef robic, albo zatrudnic specjalnei po to nastepna osobe?

    > Warunki pracy są określane w umowie oraz w regulaminie /o ile istnieje/ w
    > danym zakładzie/firmie. Bez Twojej zgody nikt Ci nie zwiększy zakresu
    > obowiązków - zgodzisz się z tym?

    zgodze sie z tym,a czy Ty sie zgodzisz z tym ze jezeli pracownik odmowi
    zatwierdzenia nowego regulaminu
    pracodawca moze wowaczas go zwolnic? (watpie nawet by nie bylo takiego
    zapisu w umowie/regulaminie)

    P.

    Ps.
    Refleks macie zajebisty, post siedzi na useneciejuz 15 dni.

  • 12. Data: 2004-07-25 12:00:09
    Od: lew <l...@o...pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > TYle ludzi jest bez pracy

    i dlatego ma wg ciebie siedziec cicho i zgadzac sie na wszystko?

    > Dziewczyna *dostaje* te szanse, *otrzymuje* prace

    LOL - to ten pracodawca charytatywnie ja zatrudnil? prawdziwy spolecznik
    - bo na pewno nie zeby zarabiala dla niego pieniadze? :-P

    > ta juz
    > szuka jkaichs paragrafow by "udupic" pracodawce.

    hmm, czyzby jakas mania przesladowcza?

    > lecza mnie po prostu takie posty.

    to co powiedziec o twoim?

  • 13. Data: 2004-07-25 12:32:52
    Od: Przemysław Rokicki <p...@g...pl>

    > i dlatego ma wg ciebie siedziec cicho i zgadzac sie na wszystko?

    jakie wszystko, raz na tydzien zamiesc przed wejsciem, Boze Swiety,
    wariatak z takim czyms odrazu bioegnie do prawnika ( grupa dysk.)
    Zeby kazal jej robic cos strasznego to rozumiem. Ale bez przesady

    > LOL - to ten pracodawca charytatywnie ja zatrudnil?

    nie powiedzialem tego, niech doecni ze ma prace ( i dzieki temu ma
    $$$$$$$).

    >prawdziwy spolecznik
    > - bo na pewno nie zeby zarabiala dla niego pieniadze? :-P

    na pewno nie po to by stawiala warunki.
    Miotly sie wstydzi czy co, zadna praca nie hanbi, nicv jej sie nie
    stanie jak pomacha 10 minut raz na tydzien.

    > hmm, czyzby jakas mania przesladowcza?

    nie

    > to co powiedziec o twoim?

    co dusza zapragnie, ja sie tym żywie :-)

    P.

  • 14. Data: 2004-07-25 12:37:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    co dusza zapragnie, ja sie tym zywie :-)

    P.

  • 15. Data: 2004-07-26 07:25:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 lip o godzinie 13:34, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):

    > czasami :)

    > sa niejasne 2 rzeczy,

    A widzisz waść - niejasne są tylko dwa _główne_ warianty - ale w poprzednim
    poście kategorycznie odpowiedziałeś na post pytającej - więc albo
    wiedziałeś że jest tylko _JEDEN_ wariant albo.... kompletnie bez
    przemyślenia odpisywałeś, i byłeś stronniczy. Czyli generalnie twoja
    odpowiedź pozbawiona była sensu.

    > zgodze sie z tym,a czy Ty sie zgodzisz z tym ze jezeli pracownik odmowi
    > zatwierdzenia nowego regulaminu pracodawca moze wowaczas go zwolnic?
    > (watpie nawet by nie bylo takiego zapisu w umowie/regulaminie)

    Kodeks Pracy.

    From: "Magda R." <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana zakresu obowi?zków- czy muszę się zgodzić
    Date: Wed, 14 Jul 2004 15:25:11 +0000 (UTC)
    ^^^^^^^^^^^
    Twoja odpowiedź z kolei jest z 15 lipca - ja odpowiedziałem na Twój post /o
    ile można go tak nazwać/ 10 /słownie: dziesięć/ dni później.
    A tylko dlatego aby uświadomić Ci że masz ukierunkowane i zupełnie
    nieobiektywne podejście do tej sprawy, nie znając podstawowych przesłanek.
    Co prawda za to ponosi winę pytająca która nie zadała poprawnie pytania -
    ale właśnie wtedy nie powinno się na takie posty odpowiadać - a Ty to
    uczyniłeś. Skoro już to zrobiłeś to mogłeś wskazać właśnie te DWA Twoje
    warianty rozwiązania problemu a nie tylko naszczekanie na pytającą.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-07-26 09:39:33
    Temat: Re: zmiana zakresu obowiŕzków- czy muszć sić zgodziă
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > A widzisz waúă - niejasne sŕ tylko dwa _gůówne_ warianty - ale w
    poprzednim
    > poúcie kategorycznie odpowiedziaůeú na post pytajŕcej - wićc albo
    > wiedziaůeú ýe jest tylko _JEDEN_ wariant albo.... kompletnie bez
    > przemyúlenia odpisywaůeú, i byůeú stronniczy. Czyli generalnie twoja
    > odpowiedę pozbawiona byůa sensu.

    ja bym inaczej to nazwal. Logiczne myslenie.
    Zalozylem ze jest tak jak napisalem na pczatku i jak widac mialem racje
    skoro Pani M.
    nie zaprotestowala.

    > Kodeks Pracy.

    okazja zawsze sie znajdzie.

> [...]
    /o
    > ile moýna go tak nazwaă/ 10 /sůownie: dziesićă/ dni póęniej.
    > A tylko dlatego aby uúwiadomiă Ci ýe masz ukierunkowane i zupeůnie
    > nieobiektywne podejúcie do tej sprawy, nie znajŕc podstawowych przesůanek.
    > Co prawda za to ponosi winć pytajŕca która nie zadaůa poprawnie pytania -
    > ale wůaúnie wtedy nie powinno sić na takie posty odpowiadaă - a Ty to
    > uczyniůeú. Skoro juý to zrobiůeú to mogůeú wskazaă wůaúnie te DWA Twoje
    > warianty rozwiŕzania problemu a nie tylko naszczekanie na pytajŕcŕ.

    no moglem, moj blad.

    P.