    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana zakresu obowiązków- czy muszę się zgodzić
    Date: Sun, 25 Jul 2004 14:37:04 +0200

    TYle ludzi jest bez pracy

    i dlatego ma wg ciebie siedziec cicho i zgadzac sie na wszystko?

    jakie wszystko, raz na tydzien zamiesc przed wejsciem, Boze Swiety,
    wariatak z takim czyms odrazu bioegnie do prawnika ( grupa dysk.)
    Zeby kazal jej robic cos strasznego to rozumiem. Ale bez przesady

    Dziewczyna *dostaje* te szanse, *otrzymuje* prace

    LOL - to ten pracodawca charytatywnie ja zatrudnil?

    nie powiedzialem tego, niech doecni ze ma prace ( i dzieki temu ma $$$$$$$).

    prawdziwy spolecznik - bo na pewno nie zeby zarabiala dla niego pieniadze?
    :-P

    na pewno nie po to by stawiala warunki.
    Miotly sie wstydzi czy co, zadna praca nie hanbi, nicv jej sie nie stanie
    jak pomacha 10 minut raz na tydzien.

    ta juz
    szuka jkaichs paragrafow by "udupic" pracodawce.

    hmm, czyzby jakas mania przesladowcza?

    nie

    lecza mnie po prostu takie posty.

    to co powiedziec o twoim?

    co dusza zapragnie, ja sie tym zywie :-)

    P.