  • 1. Data: 2005-10-27 13:50:57
    Temat: zmiana terminu wypłaty wynagrodzenia a koszty uzyskania - kto pomoze
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam nastepujace pytanie zakład pracy zmienił termin na wypłaty wynagrodzenia
    z 10-go na ostatniego każdego miesiaca i pojawił sie problem, że w tym roku
    bedzie 13 wypłat a tym samym obcioł przy tej wypłacie koszty uzyskania bo by
    wyszło że byłyby wieksze niz przewiduje prawo o ten 1 miesiąc. Ale wydaje
    mi sie że to nie jest prawdą bo kiedyś kiedy sie zatrudniłem to dostałem 11
    wypłat z potraconymi kosztami uzyskania. Czy ktoś juz miał ten problem i
    jak go rozwiązać.

    Pozdrawiam
    Mariusz