  • 1. Data: 2002-09-18 12:38:40
    Temat: Mieszkanie
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam problem odnosnie umowy wynajmu mieszkania , podpisalem w tym roku w
    lutym umowe na wynajm mieszkania na okres 1 roku. Dzisiaj dowiedzialem sie
    ze umowa wynajmu obowiazuje 3 lata , tutaj mam pytanie czy wynajmujacy moze
    mi wypowiedziec umowe po trzech latach..

    Za informacje z gory dzieki.

  • 2. Data: 2002-09-18 21:54:11
    Temat: Re: Mieszkanie
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    moze
    > mi wypowiedziec umowe po trzech latach..

    Zerknij sobie na to:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/loo0713.html
    Art. 5 i 11